اختصاصی دفاع پرس؛

3 شهید شناسایی شده وارد استان کرمان می‌شوند

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکرهای پاک و مطهر 12 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و سه شهید شناسایی شده بر روی دست مردم ولایت‌مدار کرمان تشییع می‌شود.
کد خبر: ۲۴۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ - 16July 2017
3 شهید شناسایی شده وارد استان کرمان می شوندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکرهای پاک و مطهر 12 شهید گمنان دوران دفاع مقدس و سه شهید شناسایی شده بر روی دست مردم ولایت‌مدار کرمان تشییع می‌شود.
 
از 12 شهیدی که وارد استان کرمان می‌شوند، سه شهید در درب بهشت منطقه ساردوئیه جیرفت، یک شهید در حوزه علمیه جیرفت، دو شهید در چاه دادخدا قلعه‌گنج، سه شهید در نودژ منوجان و دو شهید در مجتمع گل‌گهر سیرجان و یک شهید در بیت‌الزهرا (س) کرمان تدفین خواهند شد.

از دو شهیدی که در مجتمع گل‌گهر سیرجان تدفین می‌شوند، یکی متعلق به عملیات والفجر 8 است که 16 ساله است و در سال 64 به شهادت رسیده است و شهید دیگر نیز 35 ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیده که در منطقه مجنون تفحص شده است.

در حوزه علمیه جیرفت نیز یک شهید 28 ساله دفن می‌شود که متعلق به عملیات خیبر است که در سال 62 به شهادت رسیده است.

همچنین در بیت‌الزهرا (س) کرمان نیز یک شهید مربوط به عملیات والفجر یک دفن می‌شود که 22 سال سن داشته است.

شهدایی که در شهر نودژ منوجان قرار است دفن شوند، یکی از این شهدا در عملیات خیبر در سال 62 به شهادت رسیده و 17 سال سن دارد و دیگری نیز در عملیات بدر به شهادت رسیده و 20 ساله است و شهید دیگر متعلق به والفجر یک و 22 ساله است.

دو شهید والامقام نیز در چاه دادخدا قلعه گنج دفن می‌شوند که یکی از این شهدا مربوط به عملیات والفجر یک است که 20 سال سن داشته و شهید دیگر نیز مربوط به عملیات خیبر و 50 ساله می‌باشد.
 
همچنین از سه شهیدی که در ساردوئیه جیرفت دفن می‌شوند، یکی مربوط به عملیات خیبر است که در سن 18 سالگی و در سال 62 به شهادت رسیده است.

شهید دیگر نیز در عملیات رمضان در منطقه پاسگاه زید به شهادت رسیده و 17 سال سن دارد و یک شهید دیگر مربوط به عملیات بدر و 23 ساله است.

بنا بر این گزارش، سه شهید شناسایی شده نیز همراه شهدای گمنام دوران دفاع مقدس وارد استان کرمان خواهند شد و در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
 
تعدادی دیگر به این شهدای گمنام اضافه خواهند شد و اخبار تکمیلی در این زمینه از طریق دفاع پرس به اطلاع مردم شهیدپرور خواهد رسید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها