وزیر بهداشت:

امروز در غزه انسانیت مورد هدف قرا گرفته است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه امروز نه‌تنها کودکان فلسطینی هدف قرار می‌گیرند، بلکه انسانیت نیز مورد هدف قرارگرفته است، گفت: از مردم مظلوم فلسطین تحت هر شرایطی دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ - 09August 2014

امروز در غزه انسانیت مورد هدف قرا گرفته است

به گزارش خبرنگار اجتماعی  دفاع پرس، "سید حسن قاضی زاده هاشمی" وزیر بهداشت در تجمع جامعه پزشکی که بعد از ظهر امروز بهمنظور حمایت از مردم مظلوم غزه در میدان فلسطین تهران برگزار شد، اظهار داشت: از شرایطی که امروز در غزه اتفاق میافتد بسیار متأسف هستیم و از ملت همیشه درصحنه ایران تشکر میکنیم که همواره پشتیبان ملت مظلوم غزه هستند.

وی ادامه داد: همدردی با مردم مظلوم غزه وظیفهای همگانی است و ما بهعنوان بخشی از مردم ایران در سراسر کشور اعلام میکنیم که از مردم مظلوم فلسطین تحت هر شرایطی دفاع خواهیم کرد.

وزیر بهداشت گفت: این همراهی جامعه پزشکی را تکرار خاطراتی است که درصحنههای مختلف نبرد ازجمله در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودهایم.

هاشمی در خصوص همکاری جامعه پزشکی با مردم مظلوم غزه تصریح کرد: از ساعات اولیهای که جنایات اخیر رژیم صهیونیستی آغاز شد جامعه پزشکی مأمور شد به هر طریقی که میتواند وارد عمل شده و از مردم مظلوم غزه حمایت کند.

وی ادامه داد: تماسهای زیادی با نمایندگان در فلسطین و غزه داشتهایم و اعلام آمادگی کامل در یاری رساندن به مظلومین و مجروحین اعلام کردهایم، اما متأسفانه هنوز این فرصت فراهم نشده است. امیدواریم مسیرها بازشود تا ما چه در ایران و چه در غزه بتوانیم به مردم مظلوم غزه و فلسطین یاری برسانیم.

وزیر بهداشت در پایان اظهار داشت: ما با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی میکنیم. امروز در غزه نهتنها کودکان فلسطینی هدف قرار میگیرند، بلکه انسانیت نیز مورد هدف قرارگرفته است. ما افتخار میکنیم که حامی مظلومین غزه و فلسطین هستیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار