سجادی خبرداد:

«شهدای غزه»؛ طرح جدید دفاتر مشق رویش

مدیر مجموعه رویش از تولید دفاتر مشق با طرح‌های جدید برای سال تحصیلی سال جاری خبر داد و گفت: «شهدای غزه» یکی از این طرح‌ها است که توزیع آنها تا چند روز دیگر در سراسر کشور آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴ - 10August 2014

«شهدای غزه»؛ طرح جدید دفاتر مشق رویش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سیدمحمدکاظم سجادی" مدیر مجموعه رویش با اشاره به فعالیتهای این مجموعه در زمینه تولید نوشتافزار ایرانی اسلامی برای سال تحصیلی جدید، گفت: مجموعه رویش ۱۰ سال است که در زمینه تولید نوشتافزار فعالیت میکند. در این مدت طرحهای جدیدی برای توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی انجام داده که از این میان میتوان به طرحهای «ولایت فقیه»، «حجاب» و... اشاره کرد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۲۵ طرح از سوی این مجموعه با محوریت موضوعات مختلف روانه بازار شد. از این میان طرح برخی از شهدا که مجموعههای تلوزیونی و انیمیشن آنها از رسانهها پخش شده بود، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

مدیر مجموعه رویش طرحهای شهید بابایی، شهید احمدیروشن و شهید چمران را از مجموعههای پرفروش اعلام کردو گفت:   مجموعه رویش برای سال جدید تحصیلی نیز طرحهای جدیدی در دست انجام دارد که از میان طرح شهدا میتوان به شهید رضایینژاد و آرمیتا اشاره کرد که با توجه به نیاز و علاقه مخاطبان طراحی شده است.

سجادی به دیگر طرحهای در دست تولید این مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: همچنین برای سال تحصیلی جدید، با توجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، طرح «شهدای غزه» را نیز در دست تولید داریم.

وی در پایان اظهار کرد: توزیع مجموعه دفاتر رویش از چند روز آینده در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار