حجت الاسلام صفایی تاکید کرد؛

لزوم آمادگی نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف نظامی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید خود را در زمینه‌های مختلف نظامی آماده کنند.
کد خبر: ۲۴۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ - 16July 2017
لزوم آمادگی نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف نظامی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا صفایی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پانزدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه افسری ارتش خطاب به افسران گفت: از اینکه شغل مقدسی نظامی را انتخاب کرده‌اید باید قدر بدانید شما با پوشیدن این لباس آماده پاسداری از کشور،‌ مردم و ارزش‌های دینی هستید.

وی با اشاره به شعرهایی که در اردوگاه دانشجویان سر داده می‌شود، گفت: یکی از شعارهای شما شباهت به شعار امام حسین (ع) در صحرای کربلا داشت. «هیهات من الذله»؛ ذلت در مقابلش عزت است. این مصداق بارز عزت است که کشوری مسائل داخلی خود را بر اساس خواسته‌های خود رقم می‌زند و حاضر است بمیرد ولی تن به ذلت ندهد. امام حسین (ع) در صحرای کربلا در شرایطی قرار گرفت که جان خود و یارانش در خطر بود و در محاصره قرار گرفت اما تن به ذلت نداد و عزتمند شد.

حجت الاسلام صفایی در بخش دیگری از سخنانش به آیاتی از سوره منافقون اشاره کرد و گفت: خداوند در سوره منافقون و 350 آیه در قرآن درباره منافق مطالبی را عنوان داشته است. منافق یعنی فردی نفوذی که همواره به دنبال ایجاد فتنه است و تمام تلاشش این است که بین مسلمانان تفرقه بیاندازد.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید خود را در زمینه‌های مختلف نظامی آماده کنند و هر آنچه که می‌توانند تجهیزات لازم را داشته باشند. ما اهل تجاوز نیستیم ولی برای دفاع از خود می‌خواهیم تجهیزات لازم را مهیا سازیم تا بتوانیم در مقابل زورگویان و شیطان بزرگ ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار