شهید احمد بهرامی؛

برای مقابله با ضدانقلاب، جامه سبز پاسداری به تن کرد

شهید احمد بهرامی با عشق و علاقه‌‌ بسیار به عنوان پیشمرگ مسلمان کرد پا به عرصه جهاد فی‌سبیل‌الله گذاشت و برای مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب، جامه سبز پاسداری به تن کرد.
کد خبر: ۲۴۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ - 16July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، پیشمرگ مسلمان کرد شهید احمد بهرامی فرزند عبدالکریم سال 1320 در یکی از روستاهای شهرستان سقز به نام گومه‌ای متولد شد. در همان بدو ولادت، مادرش دارفانی را وداع گفت و در فاصله بسیار کم پدرش را نیز از دست داد و تحت سرپرستی نامادری‌اش قرار گرفت.

احمد در کنار محرومیت از نعمت پدر و مادر، از لحاظ مالی نیز در وضعیت نامناسبی قرار داشت؛ اما با این وجود، علی‌رغم سن و سال کمی که داشت، برای تأمین معیشت خود و خانواده اش خیلی زود دست به کار شد و با کار در مزرعه کشاورزی هزینه های زندگی خودش و خانواده اش را تأمین کرد.
 
برای مقابله با ضدانقلاب، جامه سبز پاسداری به تن کرد

ایام جوانی احمد در عرصه کار و تلاش سپری شد. احمد با رسیدن به سن سربازی، راهی خدمت نظام وظیفه شد و بعد از دو سال دوباره به زادگاهش بازگشت و به کشاورزی در مزرعه کوچکی که داشت مشغول شد.

شهید بهرامی با وجود بیش از چهل سال سن، در آذر ماه سال 1361 با عشق و علاقه‌ ای غیر قابل وصف به عنوان پیشمرگ مسلمان کرد پا به عرصه جهاد فی سبیل الله نهاد و برای ایثار و فداکاری در رویارویی با گروهک های ضد انقلاب، جامه سبز پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی را به تن کرد و به مصاف دشمنان انقلاب اسلامی رفت.

مدت زمان زیادی از عضویت شهید احمد بهرامی در سپاه نمی‌گذشت که در روز بیست و هفتم آذرماه سال 1361 حین درگیری با گروهک های ضد انقلاب در اطراف شهرستان سقز افتخار شهادت در راه خدا نصیبش شد و به خیل راست قامتان تاریخ پیوست و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای سقز به خاک سپرده شد.
 
منبع: پیشمرگ روح الله
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار