ضرورت تمرکز بیشتر به مسئله عفاف و حجاب در کشور

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ضرورت تمرکز بر روی بحث آسیب اجتماعی، منکرات و حجاب و عفاف گفت: باید در چارچوب دین حرکت کنیم.
کد خبر: ۲۴۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ - 16July 2017
ضرورت تمرکز بیشتر به مسئله عفاف و حجاب در کشوربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «سیدمهدی خاموشی»، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه با توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری، رواج گرایش‌های مثبت در مازندران باید مورد توجه ویژه قرار گیرد اظهار کرد: در راستای بهینه‌سازی و گسترش تبلیغات اسلامی اقداماتی در سطوح مختلف صورت گرفته که از جمله آنها می‌توان به طرح تحول نظام آموزش و پرورش اشاره کرد که منجر به انجام اقداماتی برای لغو سند 2030 در نظام آموزش و پرورش شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ایستادگی رهبری در رابطه با سند 2030، تصریح کرد: یکی از تحلیل‌ها متوجه نشدن نوع نظر مقام معظم رهبری در رابطه با 2030 است.

خاموشی با بیان اینکه طرح تحول نظام آموزش و پرورش یک طرح جامع و مدون با کار کارشناسی دقیق است، افزود: این در حالی است که با وجود همه این تلاش‌ها امروز می‌بینیم سند 2030 مطرح می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی با جدیت در برابر این طرح ایستادگی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران با براندازی طاغوت توسط امام راحل تشکیل و در حال حاضر به رهبری مقام معظم رهبری که با تصمیمات حکیمانه جواب محکمی به دشمنان در داخل و خارج از این مرزوبوم خواهد داد پابرجا مانده است، افزود: این انقلاب بر مبنای ولایت و مشروعیت بنا شده و مردم محور است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر بحث حذف نظام کنکوری برای ورود به دانشگاه‌ها مطرح است که عده‌ای موافق و عده‌ای مخالف دارد، گفت: اگر چه در ظاهر ساده به نظر می‌رسد ولی با انجام آن تغییر و تحولات بسیاری در زمینه‌های مختلف به‌وجود می‌آورد که نیازمند تأمل فراوان است تا تصمیم درست اتخاذ شود.

خاموشی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به آن باید توجه کنیم صدا و سیما بوده که براساس اصل قانون اساسی صدا و سیما وابسته به دولت است که باید در مبنای قانون اساسی در قسمت‌های مختلف پخش سریال، فیلم و سایر برنامه‌ها به کار خود ادامه دهد.

وی بیان کرد: نکته قابل توجه در عصر حاضر توجه به راهکارهای امام خمینی (ره) برای تحول زیرساخت‌هایی که قبل انقلاب وجود داشت است که باید با توجه به آنها راه انقلاب ادامه پیدا کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بحث آسیب‌های اجتماعی گفت: در حوزه طلاق و اشتغال باید به کاهش این روند کمک کرد و  با تعامل و همکاری سازمان گزارش‌های خوبی به دست‌مان رسیده است.

خاموشی با اشاره به ضرورت تمرکز بر روی بحث آسیب اجتماعی، منکرات و حجاب و عفاف گفت: باید در چارچوب دین حرکت کنیم تا به افزایش دین‌داری، امر به معروف، توجه به حوزه اخلاق و گرایش‌های مثبت و ترویج صفات مثبت در جامعه کمک کنیم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها