«آیت‌الله نمازی» ‌‌درگذشت ‌بانوی آران‌و‌بیدگلی در‌ تشییع شهدای گمنام را تسلیت گفت

ائمه جمعه کاشان و آران و بیدگل فوت بانوی آران و بیدگلی حادثه تشییع شهدای گمنام را طی پیام‌های جداگانه تسلیت گفتند.
کد خبر: ۲۴۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ - 16July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، روز (جمعه) مراسم تشییع پیکر مطهر 20 شهید شامل 12 شهید گمنام و 8 شهید به نام با شکوهی هر چه بیشتر در کاشان برگزار شد و مردم در غربت این شهدا گریستند و به سر و سینه زدند.

همزمان با این مراسم نیز در آران و بیدگل 20 شهید گمنام و به نام با استقبال باشکوه زنان و مردان آران و بیدگلی تشییع شد اما در زمان برگزاری تشییع شهدا در آران و بیدگل برای یکی از بانوان شرکت کننده در مراسم حادثه‌ای رخ داده و متاسفانه پس از برخورد با ماشین حامل شهدا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

روح الله حیرانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه همسرم قصد داشت تا چفیه و تربت در دست خود را متبرک کند، اظهار داشت: همسرم به اتفاق مادر و خواهر خود در این مراسم شرکت کرده بود که متاسفانه این حادثه برای او اتفاق افتاد.

همسر مرحومه الهه بهمنی افزود: راضی به رضای خدا هستم و از خداوند صبر بر این مصیبت را خواهان و خواستارم؛ شاید قسمت و روزی آنگونه بود که همسرم همراه با شهدا به عروج سفر کند.

امام جمعه کاشان نیز بدین منظور پیامی تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

خبر درگذشت بانو الهه بهمنی باعث بسی تاسف شد. او که در مراسم تجلیل از شهدای گمنام شرکت کرده بود و با حضورش نیابت خود را از مادران و خواهران شهدا را به اثبات رسانده بود به لقاء حق شتافت و آسمانی شد. بی شک عروج این خواهر می‌تواند آزمونی برای همگان به ویژه پدر، مادر، همسر و دیگر فامیل وابسته باشد.

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان به ویژه خاندان بهمنی و حیرانی برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر و اجر خواستارم. امید است خداوند ثواب شهادت را به وی عنایت و او را در کنار صدیقه شهیده فاطمه زهرا (س) در بهشت برین خود اسکان مخلد مرحمت فرماید.

امام جمعه آران و بیدگل نیز به همین منظور پیامی به شهر ذیل صادر کرد:

شهادت باب گشوده پروردگار برای قرب الهی است و ساکنین آن کبوتران خونین بالی هستند که در کوچ معنویشان به سمت عند ربهم یرزقون به آسمان دل زمینیان سر می‌زنند و معنویت و معرفت را روزیشان می‌سازند  و این نعمتی است که برای ان باید سجده شکر به درگاه حضرت حق به جای آوریم.

ضمن افتخار میزبانی 20 کبوتر خونین بال در روز جمعه همزمان با تشییع این لاله‌های سرافراز خبر در گذشت مادری مهربان خواهر بسیجی مرحومه مغفوره خانم بهمنی به دلیل استقبال و ازدحام جمعیت مشایعت کننده در سانحه‌ای غیرمنتظره مایه بس تاسف و تاثم شد.

آن بانوی مومنه سال‌های بابرکت عمر خود را در سایه‌سار قرآن و حب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سپری ساخت .

این جانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور  با شکوه مردم ولایت مدار شهر ستان دار الشهداء آران و بیدگل در مراسم استقبال و تشییع کبوتران خونین بال هشت سال دفاع مقدس این حادثه ناگوار و عروج ملکوتی همسر دلسوز  مهربانتان که وجودش سرشار از محبت و علاقه به فرزندان بوده را به همسر و فرزندان خردسالش ،خاندان بهمنی، حیرانی و مردم دار الشهداء آران وبیدگل تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

علو درجات، مغفرت واسعه الهی  برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجر جزیل برای شما و سایر بازماندگان از خداوند مسئلت می‌کنم؛ امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار با ارواح طیبه شهدا ماجور و مشمول مغفرت و رضوان الهی باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار