شهردار زنجان:

المان شهدای غواص استان زنجان ساخته می‌شود

شهردار زنجان با بیان اینکه ضلع غربی بلوار آزادی نزدیک بهشت حضرت معصومه (س) برای نصب المان شهدای غواص در نظر گرفته شده است، گفت: اعتبار لازم برای اجرایی این پروژه 500 میلیون تومان برآورد شده است.
کد خبر: ۲۴۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ - 17July 2017

المان شهدای غواص استان زنجان ساخته می شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، شهردار زنجان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه شهرداری زنجان در طول سال اقدامات متعددی را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌دهد، اظهار داشت: از اول سال تاکنون 41 برنامه توسط شهرداری زنجان در حوزه شهید و دفاع مقدس اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه ادای احترام به شهدای عزیز و خانواده شهدا باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: در این راستا باید فرهنگ‌‌سازی لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

حبیب‌الله یگانه در ادامه با اشاره به درخواست‌های متعدد دستگاه‌های اجرایی از شهرداری به منظور قرار دادن فضاهای مربوط به استندها برای اطلاع‌‌رسانی و تبلیغ گفت: بخشی از ظرفیت محدود در اختیار شهرداری در فضای شهری است که در اختیار انجمن‌های خیریه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه برابر با مصوبات جلسات مختلف شرکت‌ها نیز درخواست اختصاص استند برای بحث صرفه‌‌جویی در مصرف آب، برق و یا گاز و اطلاع‌‌رسانی برنامه‎های خود را دارند، تصریح کرد: در واقع همه دستگاه‌ها درخواست‌های مشابهی برای اختصاص استندهایی برای فرهنگ‌‌سازی موضوعات مختلف دارند، اما باید قبول کرد که این فضا محدود است.

شهردار زنجان در ادامه با بیان اینکه طرح المان شهدای غواص استان طی فراخوان در سال گذشته کار خود را آغاز کرده است که پس از نظر کارشناسی شده بر روی طرح‌های ارسالی طرح مورد نظر برای ساخت انتخاب شد، افزود: چندین نقطه برای نصب و استقرار المان مشخص شد که در نهایت ضلع غربی بلوار آزادی نزدیک بهشت حضرت معصومه (س) برای نصب المان شهدای غواص مورد توجه قرار گرفته و انتخاب شد.

وی تصریح کرد: اعتبار لازم برای اجرایی این پروژه 500 میلیون تومان برآورد شده است که در صورت تخصیص و تامین اعتبار از محل اعتبارات استان، توسط شهرداری به بهره‌‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار