مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

زندگی‌نامه شهدای روحانی زنجان تدوین می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه شورای هماهنگ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: تدوین زندگی‌نامه شهدای روحانی در حال انجام است و این امر از سال قبل آغاز شده و به مراحل خوبی رسیده است.
کد خبر: ۲۴۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ - 17July 2017

زندگینامه شهدای روحانی زنجان تدوین می‌شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌ها اقدامات تخصصی خود را دارند و برخی نیز به صورت عمومی است، اظهار داشت: بحث دفاع مقدس نیازمند این است که بیش از این در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به عمران حرم شهدا صرفا یک المان نیست، گفت: فضا محیطی و جاده‌ای نیز برای ساخت یادمان شهدا باید مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه باید اقتضائات فضای زیارتی را برای مدفن شهدای گمنام در نظر بگیریم، گفت: شاید اگر این نگاه باشد، بتوانیم یک بودجه نیز به این فضاها اختصاص دهیم.

صفی‌یاری با اشاره به اینکه حضور گروه‌ها و تشکل‌های مردمی موجب از غربت درآمدن این فضاها می‌‌شود، تصریح کرد: پیشنهاد این است که در جانمایی شهدای گمنام با توجه به تجربه‌های قبلی دقت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تدوین زندگینامه شهدای روحانی در حال انجام است، گفت: این امر از سال قبل آغاز شده و به مراحل خوبی رسیده است.

به گزارش دفاع پرس، در این جلسه مباحث مربوط به تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس و نحوه ترغیب جوانان و نوجوانان به گذراندن این واحد مطرح و همچنین استفاده از ظرفیت موجود در این بخش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار