همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س)؛

اختتامیه اولین جشنواره ادبی «شاه‌بیت» برگزار می‌شود

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامی‌داشت روز دختر، آیین اختتامیه اولین دوره جشنواره ادبی «شاه‌بیت» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ - 17July 2017
اختتامیه اولین جشنواره ادبی «شاه‌بیت» برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، فرهنگسرای سرو در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیین اختتامیه اولین جشنواره ادبی «شاه بیت» را روز سه‌شنبه سوم مردادماه ساعت ۱۸ برگزار می‌کند.

در این مراسم که با حضور محمدعلی بهمنی، حمیدرضا شکارسری، صابر قدیمی و جمعی از شاعران، نویسندگان و علاقه مندان به حوزه ادبیات برگزار می‌شود از نفرات برتر جشنواره در دو رده سنی نوجوان و بزرگسال تقدیر شده و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آنها اهدا می شود.

گفتنی است جشنواره ادبی شاه بیت، با آغاز ماه مبارک رمضان در سه بخش شعر کلاسیک، شعر آزاد و متن کوتاه در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار شد و تعداد ۱۱۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

علاقه مندان برای شرکت در برنامه می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگسرای سرو مر اجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس حاصل فرمایند.
 
منبع: روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار