سردار فضلی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هجمه‌کنندگان علیه سپاه از روزهای نخست انقلاب درس بگیرند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نمی‌دانم چرا هجمه‌کنندگان علیه سپاه غفلت دارند؛ آدم که به ارزش‌هایش حمله نمی‌کند؛ آدم که به مجاهدین در راه خدا که آمده‌اند جان‌هایشان را در راه خدا تقدیم کنند، هجمه نمی‌کند.
کد خبر: ۲۴۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ - 17July 2017
نمی دانم چرا حجمه کنندگان علیه سپاه غفلت دارند؟/ مشی اوایل انقلاب در حجمه علیه سپاه جواب نمی دهدسردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص دلایل هجمه‌هایی که علیه سپاه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: یکی از دلایلش برنتافتن دفاع سپاه از ارزش‌ها، مقاومت اسلامی، آرمان‌های امام (ره) و انقلاب و دفاع از همه شرایطی است که امروز با آن در جهان اسلام بویژه در منطقه مقاومت مواجه هستیم.

وی افزود: نمی‌دانم چرا هجمه کنندگان غفلت دارند؛ آدم که به ارزش‌هایش حمله نمی‌کند؛ آدم که به مجاهدین در راه خدا که آمده‌اند جان‌هایشان را در راه خدا تقدیم کنند، هجمه نمی‌کند.

سردار فضلی با بیان اینکه پاسداران برای دنیای خودشان کاری را انجام نمی‌دهند، ادامه داد: پاسداران و بسیجیان عزیز در مقاومت صبغه جدی دارند و امروز عده‌ای به حضور سپاه در عرصه سازندگی خرده می‌گیرند. ایرادی ندارد؛ اگر هر مجموعه دیگری می‌تواند کارهای سازندگی سپاه را انجام دهد، «این گوی و میدان، بسم الله»؛ این در حالی است که حضور سپاه در سازندگی در همه دولت‌ها با توافق و درخواست آن‌ها بوده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سپاه به دنبال رفع دغدغه‌های مردم است، تصریح کرد: در بعضی از پروژه‌های بزرگ غیر از خارجی‌ها مجموعه دیگری در داخل نمی‌توانست اجرای آن‌ها را بر عهده بگیرد اما امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به وجود آمده که بی بدیل است و هر کار بزرگی را چون به خداوند توکل می‌کند، انجام می‌دهد.

وی سپس عنوان کرد: امروز در عرصه‌های سازندگی، گام‌هایی که برداشته شده ده‌ها سال کشور ما را به جلو برده و زیر ساخت‌های کشور را توسعه داده است؛ بنابراین معتقدم به این نهاد انقلابی جفا شد.

سردار فضلی همچنین بیان داشت: آدم احساس می‌کند امروز مانند اوایل انقلاب است؛ مانند دورانی که به پاسداران حمله می‌کردند. آن مشی و راه قبلی جواب نمی‌دهد چون پاسداران، معتمدین مردم و از جنس مردم هستند.

وی اظهار داشت: چه گونه آدم باید با مردمش رفتاری دوگانه داشته و فاقد رفتاری صادقانه باشد؛ امیدوارم کسانی که هجمه‌هایی را علیه سپاه انجام می‌دهند، در رفتار و منش‌شان تجدید نظر کنند؛ البته سپاه هم «بیدی نیست که از این بادها بلرزد».

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه این هجمه‌ها نه اولین بار و نه آخرین بار است که صورت می‌گیرد، گفت: پیوند این مخالفت‌ها با بیگانگانی همچون آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و رسانه‌های بیگانه را که می‌بینیم، احساس می‌شود این‌ها هم‌نفس هستند و حرف‌هایی که در این رابطه زده می‌شود، حرف‌های آن‌ها است؛ اما از زبان این افراد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به نظرم باید این افراد از هجمه علیه سپاه پرهیز و مراقبت کنند، اضافه کرد: آدم قدرتش را نمی‌دهد تا بعد التماس کند؛ این اقتدار، عزتمندی و قدرتی را که می‌بینید، بخش عمده‌ای از آن مرهون تلاش‌های پاسداران است.

سردار فضلی افزود: به عنوان مثال همگان دیدند در پاسخ به حمله تروریست‌ها در مجلس و حرم امام، سپاه اعلام کرد به سرعت پاسخ آن را می‌دهد؛ لذا موشک‌های نقطه زن سپاه شلیک شد و به اهداف پیش بینی شده با دقت اصابت کرد و طی آن تلفات سنگینی از تروریست‌ها گرفته شد به نحوی که در بعضی آمارها، تعداد تلفات تکفیری‌ها 120 تا 175 نفر ذکر شد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار