نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایران با جاسوسان برخورد خواهد کرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دستگیری جاسوس دو تابعیتی در ایران و تقاضای آمریکا برای آزادی دستگیرشدگان آمریکایی در ایران، گفت: این تقاضا زیاده خواهی است و ایران با جاسوسان از هر کشوری که باشند، برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۲۴۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ - 17July 2017
ایران با جاسوسان برخورد خواهد کرد
«سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارحی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص دستگیری جاسوس دو تابعیتی آمریکایی - چینی در ایران و تقاضای آمریکا برای آزادی دستگیرشدگان آمریکایی در ایران اظهار داشت: در تمامی کشورها اگر جاسوسی وارد کشور و سیستم آن کشور شود، طبق چارچوب خاص با آن جاسوس برخورد خواهد شد.
 
وی افزود: هر کشوری حق دارد، به شناسایی، دستگیری و برخورد با جاسوسان بپردازد و هیچ کشوری هم نمی‌تواند مانع روند این اقدامات قانونی شود.
 
نقوی حسینی تصریح کرد: آمریکایی‌ها که در ذات‌شان زیاده‌خواهی و سلطه‌طلبی است، در مواقعی که جاسوسی از آنان دستگیر می‌شود، گزافه‌گویی و زیاده خواهی می‌کنند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آمریکایی‌ها خودشان را شهروند درجه یک و کدخدا می‌دانند و دیگران را شهروند درجه چندم به حساب می‌آورند و سعی دارند با خوی استکباری در برابر دیگر کشورها بایستند اما ایران زیر بار نمی‌رود و با جاسوسان از هر کشوری که باشند، برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار