تشییع پیکرهای 2 شهید تیراندازی تروریست‌ها در سراوان

پیکرهای مطهر شهیدان «غلام‌جان نقیبی» و «عتیق نقیبی» که در تیراندازی تروریست‌ها از داخل خاک پاکستان در منطقه مرزی روستای کوهک سراوان به شهادت رسیدند، در این شهرستان تشییع شد.
کد خبر: ۲۴۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ - 17July 2017
تشییع پیکرهای 2 شهید تیراندازی تروریست‌ها در سراوانبه گزارش دفاع پرس از سیستان و بلوچستان، پیش از ظهر امروز پیکرهای مطهر شهیدان «غلام‌جان نقیبی» و «عتیق نقیبی» که در تیراندازی تروریست‌ها از داخل خاک پاکستان در منطقه مرزی روستای کوهک سراوان به شهادت رسیدند، در این شهرستان تشییع شد.
 
مراسم تشییع این دو شهید با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، علمای شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم سراوان از مقابل ساختمان سپاه تا مسجد علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.
 
بر اساس اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی س‍پاه پاسداران، روز شنبه هفته جاری‌ یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی و سرویس‌های جاسوسی بیگانه از داخل خاک کشور پاکستان با سلاح‌های منحنی زن و سبک به سمت مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه سراوان شلیک کردند.
 
‌این گزارش می‌افزاید: اقدام تروریست‌ها با عکس‌العمل متقابل رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه مواجه و منجر به هلاکت یک تن از تروریست‌ها و زخمی شدن دو نفر دیگر از آنان شد.
 
در این گزارش با اشاره به متواری شدن بقیه تروریست‌ها به عمق خاک کشور پاکستان آمده است: در این اقدام تروریستی دو نفر از کارگران بومی که در حال کار در منطقه بودند به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها