صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار سردار اشتری با جمعی از نمایندگان مجلس

نمایندگان استان‌های فارس، بوشهر، همدان، بهبهان و اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به همراه نایب رئیس کمیسیون شوراها صبح امروز (دوشنبه 26 تیر) با فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۲۴۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ - 17July 2017
دیدار فرمانده ناجا با جمعی از نمایندگان مجلسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، آقایان زارع، برومندی و کرم پور نمایندگان استان فارس و نیز نمایندگان بهبهان و اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با سردار اشتری ملاقات و پیرامون مشکلات حوزه انتخابیه خود صحبت کردند.

دیدار نماینده همدان و نایب رئیس کمیسیون شوراها نیز از دیگر برنامه‌های امروز فرمانده ناجا بود.

سردار اشتری در این نشست‌ها، با اشاره به ارتقای شاخص‌های امنیت در کشور و کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن و مهم، امنیت موجود در کشور را مطلوب ارزیابی کرد و تدابیر فرمانده معظم کل قوا، هماهنگی و همکاری دستگاه‌های امنیتی کشور و قوه قضائیه و تعامل میان ناجا و مجلس را در جهت ارتقای نظم و امنیت در کشور ضروری دانست.

همچنین نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با فرمانده نیروی انتظامی، از دیگر برنامه‌های سردار اشتری بود که در این نشست مشترک فرمانده انتظامی استان و روسای پلیس‌های تخصصی نیز حضور داشتند و مسائل و مشکلات استان بوشهر مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

مجمع نمایندگان بوشهر از زحمات سردار  «حیدر عباس زاده» فرمانده انتظامی استان بوشهر در تامین نظم و امنیت استان قدردانی کردند.

همچنین سردار «عباس زاده»، گزارشی از وضعیت امنیتی - انتظامی استان بوشهر و روند کاهش جرایم به ویژه جرایم مهم و خشن در این استان ارائه کرد.

در ادامه این دیدار، سردار اشتری بر ضرورت ارتقای بیش از پیش امنیت در استان تاکید و از همکاری نمایندگان بوشهر با پلیس تقدیر کرد.

فرمانده ناجا با اشاره به درخواست‌های برخی از نمایندگان بوشهر برای تقویت امنیت در استان از پلیس‌های تخصصی و معاونت‌های مربوطه خواست تا این موضوع را پیگیری کنند.

مبارزه با قاچاق کالا و نیز رسیدگی به مشکلات مرزنشینان از موضوعات مطروحه مجمع نمایندگان بوشهر با سردار اشتری بود که خلاهای قانونی آن مورد بررسی قرار گرفت؛ قرار شد مجمع نمایندگان استان از طریق مجلس شورای اسلامی، این خلاها را پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها