حزب‌الله اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان ضمن با عظمت توصیف کردن عملیات استشهادی اخیر در مسجدالاقصی، اقدامات رژیم صهیونیستی علیه این مسجد را شدیدا محکوم کرد.
کد خبر: ۲۴۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ - 17July 2017
حزب‌الله اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را محکوم کرد
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات شجاعانه جوانان فلسطینی در مسجدالاقصی، نتیجه ریشه دواندن روحیه مقاومت نزد آحاد ملت فلسطین است.

این بیانیه می‌افزاید که عملیات جوانان فلسطینی در مسجدالاقصی نشان دهنده جایگاهی است که این مسجد مبارک از آن برخوردار است.

حزب‌الله لبنان ضمن محکوم کردن اقدامات سرکوبگرانه دشمن صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و شهروندان فلسطینی افزود: عملیات استشهادی فرزندان خانواده الجبارین کار با عظمتی است و این عملیات چراغی روشنی بخش برای همه کسانی است که با ذلت و اشغالگری مخالفند.

حزب‌‌الله افزود: این عملیات استشهادی، درسی است که باید همه آزادگان امت ما آن را برای مبارزه با همه مستکبران و اشغالگران و ظالمان بیاموزند.

حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از این بیانیه اعلام کرد که از برخی اظهار نظرهای سیاسی و رسانه‌ای در محکومیت عملیات شجاعانه مسجدالاقصی شدیدا متعجب است.

صبح جمعه در پی یک عملیات استشهادی جدید در نزدیکی باب‌العمود در داخل محوطه مسجدالاقصی در قدس اشغالی، سه فلسطینی به شهادت رسیدند و پنج صهیونیست نیز زخمی شدند که 2 تن از صهیونیست‌ها در پی شدت جراحات وارده به هلاکت رسیدند.

در پی این عملیات، پلیس رژیم صهیونیستی دروازه‌های شهر قدیمی در قدس و مسجدالاقصی را بست و به نمازگزاران اجازه ورود به این مسجد را نداد و  از ورود شیخ حسین به مسجدالاقصی جلوگیری کرد.

این نخستین بار از سال 1967 میلادی به شمار می‌رود که رژیم صهیونیستی مانع از برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی شد و اجازه نداد که صدای اذان از داخل این مسجد پخش شود.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار