رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

فرهنگ دفاع مقدس نجات دهنده کشورهای دیگر شد/ انقلاب اسلامی به‌ واسطه دفاع مقدس تثبیت شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس نجات‌ دهنده و یاری‌ دهنده کشورهای دیگر است گفت: کشورهایی مانند سوریه و عراق در حال سقوط بودند و مدافعان حرم با ترویج فرهنگ دفاع مقدس و روحیه بسیجی در این کشورها آنها را نجات دادند.
کد خبر: ۲۴۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ - 17July 2017
فرهنگ دفاع مقدس نجات دهنده کشورهای دیگر شد/ انقلاب اسلامی به‌ واسطه دفاع مقدس تثبیت شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ارزش‌های دفاع‌ مقدس در تثبیت انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به‌ واسطه دفاع مقدس تثبیت شد و هر چه زمان می‌گذرد عظمت دفاع مقدس را بیشتر شاهد هستیم و ابعاد جدیدتری از این حادثه بزرگ را می‌بینیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس در هر حوزه‌ای متحول کننده بوده است و عرصه‌هایی مانند پزشکی، سینما، ادبیات، سلول‌های بنیادی و مسائل هسته‌ای همه تحت تأثیر دفاع مقدس قرار گرفته است.

وی فرهنگ دفاع مقدس را نجات‌دهنده و یاری‌دهنده کشورهای دیگر دانست و اظهار کرد: تکلیف بنیادی شخصی نیست و تکلیف آحاد مردم است و همان فرهنگ دفاع مقدس است که کشورهای دیگر را نجات داده و یاری رسانده است و مانند سوریه و عراق که در حال سقوط بودند که این مدافعان ما فرهنگ دفاع مقدس و روحیه بسیجی را در این کشورها ترویج دادند که البته نقش مقام معظم رهبری در هدایت جهان اسلام و کشور ما بر کسی پوشیده نیست.

کارگر در ادامه با اشاره به عقب‌ماندگی‌ها در خراسان شمالی در عرصه دفاع مقدس گفت: این استان 3 هزار شهید و 35 هزار رزمنده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که می‌توان 50 هزار  کتاب در خصوص رزمندگان این استان نوشت در حالی‌ که کل کتاب‌های نوشته‌ شده در کشور از 15 هزار به 17 هزار رسیده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان اعلام کرد که طبق تفاهم‌نامه منعقد شده بین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و استانداری خراسان‌ شمالی ظرف چهار سال آینده مرکز فرهنگی دفاع مقدس در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار