مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس خبر داد؛

استان فارس، میزبان پیکر 23 شهید گمنام دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» با بیان اینکه استان فارس از فردا (سه‌شنبه) میزبان 23 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود، گفت: مراسم استقبال از این شهدای والامقام ساعت 7:30 صبح فردا در فرودگاه شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ - 17July 2017
مراسم استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه شیراز برگزار خواهد شدسرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شیراز، با بیان اینکه استان فارس از روز سه شنبه 27 تیرماه میزبان 23 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود، اظهار داشت: مراسم استقبال از این شهدای والامقام ساعت 7:30 صبح فردا (سه شنبه) با حضور مسئولین، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

گرامی افزود: برنامه‌های مختلفی در سطح شهر شیراز از سوی ادارات، نهادها، مساجد و... جهت حضور شهدا پیش‌بینی شده که مردم در نقاط مختلف شهر شیراز از وجود این شهدا بهرمند و با آن‌ها وداع کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که ببش از 50 برنامه با حضور شهدا برگزار شود، خاطرنشان کرد: این شهدا فردا (سه شنبه) ساعت 19 از چهارراه شاهزاده قاسم بطرف حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تشییع و مردم با این شهدا وداع خواهند کرد تا پیکر پاکشان به 10 نقطه خاکسپاری منتقل و مراسم‌های مختلفی نیز در آن مکان‌ها برگزار شود.

وی تصریح کرد: مراسم خاکسپاری این شهدای گمنام روز پنج‌شنبه 29 تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) در سطح استان فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار