رئیس دادگاه عمومی شهرستان «فهرج»:

شرور مسلح شرق کشور دستگیر شد/ کشف ۷ قبضه سلاح جنگی

«داوریان» گفت: طی یک درگیری مسلحانه هفت قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات و نارنجک از داخل خودروی یکی از اشرار مسلح شرق کشور کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۴۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹ - 17July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «ابوذر داوریان»، رئیس دادگاه عمومی شهرستان «فهرج» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و حسب دریافت گزارشی مبنی‌بر انتقال مقادیری سلاح و مهمات از پهنای جغرافیایی استان کرمان به سایر استان‌های کشور رسیدگی به این موضوع در دستور کار ویژه سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد: عصر امروز با هوشیاری ماموران انتظامی و طی یک درگیری مسلحانه که خوشبختانه هیچ آسیبی به ماموران پلیس وارد نشد، متهم (خ. ق) از اشرار مسلح شرق کشور به همراه هفت قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و مقادیری مهمات دیگر از جمله نارنجک در حوزه قضائی فهرج دستگیر شد.

داوریان با بیان اینکه شرور مسلح در این عملیات مجروح شده است، بیان کرد: تحقیقات تکمیلی و بازجویی از متهم در خصوص انگیزه و علت جابجایی این محموله سلاح آغاز شده است.

وی گفت: دستگاه قضائی به همراه سایر دستگاه های انتظامی و امنیتی اجازه نخواهد داد افرار شرور نظم و امنیت جامعه را برهم زنند و با مخلان نظم وامنیت قاطعانه برخورد قضائی خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار