مسئول آموزش اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان عنوان کرد؛

آشنایی بیش از 405 هزار دانشجوی سمنانی با علوم و معارف دفاع مقدس

مسئول امور اساتید و آموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: از سال 87 تاکنون در مجموع با برگزاری یک‌هزار و 65 کلاس، 405 هزار و 504 نفر از دانشجویان سمنانی موفق به گذراندن درس «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» شده‌اند.
کد خبر: ۲۴۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ - 18July 2017

فراگیری درس آشنایی با علوم معارف دفاع مقدس توسط 40504هزار نفر از دانشجویان استان سمنان«راضیه لواف» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در سمنان اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان درس «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» را از سال  1387 با توجه به ابلاغ پژوهشگاه با 5 کلاس و 250 دانشجو در دانشگاه آزاد آغاز کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته در کلیه مراکز آموزشی اعم از آزاد، دولتی، علوم پزشکی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، موسسات غیر انتفاعی، فنی حرفه‌ای و فرهنگیان ارائه و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

مسئول امور اساتید و آموزش اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به تعداد اساتید این درس بیان داشت: در سطح استان سمنان تعداد 42 استاد موفق به دریافت مجوز از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شده‌اند و چهار نفر از آنها در حال گذراندن دوره آموزشی برای تدریس می‌باشند.

لواف ادامه داد: از سال 87 تاکنون در مجموع با برگزاری یک‌هزار و 65 کلاس، 405 هزار و 504 نفر از دانشجویان موفق به گذراندن این دو واحد در 49 مرکز آموزشی در سطح استان شده‌اند.

وی گفت: جلسه هم‌اندیشی و دانش‌افزایی استادان درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در قبل از شروع هر ترم تحصیلی با حضور استادان و معاونین دانشگاه‌ها با هدف رفع مشکلات و مطرح نمودن سوالات و ابهامات دانشجویان برگزار می‌شود.

مسئول امور اساتید و آموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان تاکید کرد: با توجه به برگزاری همایش بزرگ روسای دانشگاه‌های استان سمنان و استادان این درس در آبان‌ماه سال گذشته  از 11 دانشگاه برتر استان که نسبت یه دانشگاهای هم‌سطح خود بیشترین کلاس را ارایه نمودند با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل به عمل آمد و با برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته در مردادماه سال جاری دومین همایش سالانه روسا و استادان با رویکرد افزایش کلاس این درس در دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار