اعلام نتایج بازبینی نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نتایج بازبینی نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۴۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ - 18July 2017
اعلام نتایج بازبینی نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصادبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدجواد قبادپور مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اعلام نتایج بازبینی نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد خبر داد و گفت: پس از بازبینی، هشت اثر به مرحله نهایی این جشنواره راه یافت.

وی افزود: داوران بازبینی این جشنواره «میثم جهانگیری» معاونت تولید انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، «سعید زندی» بازیگر و کارگردان کرمانشاه و «بهزاد حیدری» از اسلام آبادغرب هستند.

مدیر روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: طبق نظر داوران طی بازبینی صورت گرفته هشت اثر از شش استان بدون اولویت به مرحله نهایی راه یافت.

وی تصریح کرد: نمایش «این یوسف» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی اسدی مرام از شهرستان هرسین، «نقل سرخ» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاه وردی از بروجرد، «نقل معبر سرخ»  به نویسندگی ناصر کریمی نیک و کارگردانی مسعود نریمانی از اصفهان، «ادوارد» به نویسندگی امین آبان و کارگردانی امین پورمند، «خواب و رویا» به نویسندگی و کارگردانی آرش منصوری از اسلام آبادغرب، «روزی روزگاری پیرمردی» به نویسندگی محمد آریان فر و کارگردانی محمد رضایی ایلام، «زیر باران از تو می خوانم» نویسنده آرش منصوری کارگردان حسین قنواتی و امانی از بهبهان و «آبی ترین آسمان» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی از نهاوند آثار پذیرفته شده نهمین جشنواره تئاتر مرصاد هستند.

قبادپور خاطرنشان کرد: این جشنواره از تاریخ ۵ الی ۸ مرداد ۹۶ در شهرستان اسلام آبادغرب و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و اداره ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب، انجمن هنرهای نمایشی استان و نمایندگی شهرستان اسلام آبادغرب و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور برگزار می شود.

لازم به ذکر است، دبیری این جشنواره را حجت الاسلام والمسلمین رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بر عهده دارد.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار