حجت الاسلام بهرامی:

بیش از 70 هزار نفر از خانواده نیروی انتظامی حافظ قرآن هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه بیش از 70 هزار نفر از خانواده بزرگ نیروی انتظامی حافظ قرآن هستند، گفت: از این تعداد، 150 نفر حافظ کل می‌باشند.
کد خبر: ۲۴۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ - 18July 2017
بیش از 70 هزار نفر از خانواده نیروی انتظامی حافظ قرآن هستند
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «ابوتراب بهرامی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در جمع کارکنان انتظامی شهرستان کنارک اظهار داشت: ملت ایران به دلیل تامین امنیت جامعه که حاصل فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی شما است به خود می‌بالند و به امنیت کشور که مثال زدنی است، افتخار می‌کنند.

وی با بیان اینکه اقداماتی که در تحکیم اعتقادات و امور معنوی در نهضت روشنگری برای ترویج قرآن انجام شده، بسیار مطلوب است، افزود: ایجاد فضای معنوی و پاک جهت خدمت به کارکنان و زمینه‌سازی برای حفظ قرآن یکی از امتیازات مهم نیروی انتظامی در طول سال‌های اخیر بوده است.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه بیش از 70 هزار نفر از خانواده بزرگ نیروی انتظامی حافظ قرآن هستند، گفت: تعداد 150 نفر از این افراد حافظ کل قرآن کریم و سایر آن‌ها حافظ جزهای کمتر هستند و این یک نعمت و افتخار بزرگی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: وقتی به قرآن تکیه کنیم و بر سفره آن بنشینیم در انجام ماموریت‌ها هم موفق خواهیم بود و لطف و عنایت الهی شامل ما خواهد شد و انسانی که با قرآن مانوس شود و به آن عمل کند، زندگی وی قرآنی می‌شود و ارزش‌ها و معنویات جوانه می‌زند و اخلاقیات در وجود او خوب و پسندیده می‌شود.

وی محبوبیت حاصل شده نیروی انتظامی و سرمایه اجتماعی آن را به علت داشتن فعالیت‌های قرآنی دانست و گفت: این فعالیت‌های قرآنی، تعهد کارکنان را بیشتر کرده و باعث پیدایش روحیه جهادی در بین آنها شده است.

حجت الاسلام بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دشمنان با جدیت به دنبال بی نظمی در جامعه ما هستند و تروریست‌ها با هدف ایجاد ناامنی در کشور تحرکاتی انجام می‌دهند ولی با هدایت و تدابیر مقام معظم رهبری، توطئه‌های این تروریست‌ها همیشه خنثی شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این حادثه به مصداق کلام رهبر معظم انقلاب، یک ترقه بازی بیش نبود که الحمدلله با بیداری مسئولان و شما حافظان نظم و امنیت، توطئه آنان ناکام ماند.

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در تمام سطوح نیروی انتظام امری ضروری است، گفت: وقتی که به دورترین پاسگاه‌های مرزی و انتظامی می‌رویم، می‌بینیم که صحبت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، صحبت از مهدویت و امام زمان (عج) و اعتقادات دینی وجود دارد که این مسئله بسیار مهم و ارزشمند است.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه به چاپ 100 جلد کتاب فقط در سال 1394 علیه مهدویت اشاره کرد و گفت: دشمنان از گسترش تفکر و مکتب مهدویت به دلیل تضاد با اعتقادات آن‌ها، واهمه دارند و برای مقابله با این تفکر، در تلاش هستند.

وی افزود: امروز به لطف خداوند، مکتب مهدویت به معنای اسلام واقعی در همه جا نفوذ دارد و ما شاهد آن در نقاط مختلف هستیم و همه باید این احساس مهدویت را در ذهن و عمل خود داشته باشیم تا امام زمان (عج) همه ما را یاری کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در پایان سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «نیروی انتظامی باید یار مهربان و مقتدر مردم باشد» اشاره و خاطر نشان کرد: در فرهنگ امامان شیعه، خدمتگزاری به مردم عبادت است و هیچ چیز به پای خدمتگزاری به مردم نمی‌رسد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار