پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت تشییع 15 شهید والامقام

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران، مردم استان به ویژه شهرستان ساری را برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر 15 شهید سرافراز در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) دعوت کردند.
کد خبر: ۲۴۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ - 18July 2017
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت تشییع ۱۵ شهید گمنامبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری این استان، در پیام مشترک آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران آمده است:
 
در سالروز شهادت صادق آل محمد و رئیس مذهب شیعه، استان ولایی و علوی مازندران میزبان 15 شهید از خود رهیده و به خدا پیوسته است. شهدای سرافرازی که به ندای امام و مقتدای خویش لبیک گفتند و رفتند تا دیگران بمانند.
 
قهرمانان پیشتاز میادین نبرد حق علیه باطل که همه هستی خویش را برای عزت و آزادی ملت ایران فدا کردند و مردم این سرزمین وامدار و مدیون ایثار و شهادت و فداکاری آنانند.

امروز استقلال و آزادی ما نتیجه و هدیه از خودگذشتگی و ایثار شهیدان مجاهد است و تکریم و تجلیل از شهدای گرانقدر و خانواده‌های معزز آنان وظیفه همیشگی و دائمی ماست.

با تسلیت و تعزیت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اینک که استان مازندران از عطر حضور 15 شهید حماسه‌ساز دفاع مقدس معطر است اینجانبان از عموم مردم عزیز استان بویژه از تمامی خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران دعوت می‌کنیم برای پاسداشت حرمت این شهیدان قهرمان مظلوم در مراسم تشییع پیکر پاک آنان هرچه باشکوهتر شرکت نموده و ضمن تجدید عهد با امام شهدا و شهدای معظم بار دیگر پایبندی و دلدادگی خود را به راه شهیدان متجلی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار