به مناسبت سالروز قطعنامه 598؛

قطعنامه‌ای که ويرانگر كاخ تبليغات استكبار شد

استكبار كه به خيال خام خويش پذيرش قطعنامه را به حساب ضعف انقلاب اسلامی گذاشته بود، در سیاستی احمقانه، با بسيج كليه ابزارهای اجرايی خود به خصوص منافقين، براي فتحی چند روزه به داخل مرزهای جمهوری اسلامی ايران آمد و شكست سختی خورد.
کد خبر: ۲۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ - 18July 2017

اقدام امام (ره) ويرانگر كاخ تبليغات استكباربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حوادثی كه بر انقلاب اسلامی گذشت را می‌توان سرآغاز فصل نوين ديگری در تاريخ پر عظمت ایران به حساب آورد. فصل جديدی كه در بطن خود، مسائل و قضايای بسيار پراهميتی را به همراه دارد.

در حقيقت تحولات در خصوص جنگ تحميلی به سبب حساسيت و اهميت شگرف خود، بازتاب و اثرات عمده‌ای را در چهارچوب اهداف نظام برجای گذاشته و خواهد گذاشت. اثراتی كه روند رو به رشد انقلاب اسلامی را در داخل و خارج مرزها، دستخوش دگرگونی‌های عظيمی خواهد ساخت.

همه چيز درست از زمانی آغاز شد كه استكبار جهانی با بسيج كليه امكانات و ابزارهای جهانی خويش، در جهت ممانعت از پيروزی انقلاب اسلامی در جنگ، وارد عمل شد.  قطب‌های قدرت جهانی تنها راه چاره برای جلوگیری از رشد آرمان‌های انقلابی اسلامی را در تفاهم تاکتیکی خود دانستند. 

شروع دور تازه‌ای از تهاجم و فشار همه جانبه برای شکست ايران در جنگ، در همين راستا انجام گرفت. تصويب قطعنامه 598 شورای امنيت اهرم سياسی این قضيه شد و لذا از همان اوایل صدور قطعنامه، حجم تبليغاتی وسيعی در جهت تحقق اين قطعنامه در سطح جهانی و به دنبال آن اعمال فشارهای اقتصادی ـ نفتی در جهت مسدود کردن كانال مالی جمهوری اسلامی صورت گرفت.

جمهوری اسلامی ايران به جهت ناسالم بودن سيستم سياسی حاكم بر جهان، به خصوص سازمان‌های اسلامی كه به طور معمول بر پايه حفظ نظام استكبار شكل گرفته‌اند، تمام تلاش خود را بر این جهت استوار کرد تا به حقوق خود دست یابد. 

توفيق تدريجی انقلاب اسلامی در كليه موارد موفق شد كه رهبران سياسی شرق و غرب فشار منسجم شده و حساب شده‌تری را بر  جمهوری اسلامی ايران وارد سازند که با حضور مستقيم نظامی آمريكا در خليج‌فارس، گستردگی حملات دشمن به نفتكش‌های ايران، كشتار حجاج در مكه تكميل شد. 

تجاوز‌گری دوباره صدام بعد از پذيرش قطعنامه ماهيت حقيقی و جنگ‌افروز عراق را روشن کرد. ديگر همه مردم آگاهند كه هشت سال دفاع مقدس بدون برنامه و هدف نبود، بلكه به قول امام عزيز «ما با جانوری روبرو هستيم كه تا نابود نشود نه ايران و نه منطقه روی آرامش را نخواهند ديد.» 

يكی از اثرات پذيرش قطعنامه را مي‌توان نابودی منافقين ضد خلق دانست. استكبار كه به خيال خام خويش پذيرش قطعنامه را به حساب ضعف انقلاب اسلامی گذاشته بود، احمقانه با بسيج كليه ابزارهای اجرايی خود، به خصوص منافقين را برای فتحی چند روزه به داخل مرزهای جمهوری اسلامی ايران کشاند و شكست سختی خوردند. این شکست سران استكبار را در گيجی ممتدی فرو برد و بخش قابل توجه نيروی استكبار جهانی بدين طريق نابود شدند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها