نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروی هوایی پای بیعت خود با امام و انقلاب ایستاده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی هوایی در بین نیروهای نظامی این امتیاز را دارد که خط‌‌شکن است، گفت: این نیرو در اوایل انقلاب با امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بیعت کرد و در این 40 سال هم پای بیعت خود ایستاده است.
کد خبر: ۲۴۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 18July 2017
مشکلات جامعه برخاسته از استفاده نادرست از دانش استبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه‌شنبه در جمع کارکنان پایگاه هوایی شهید سرلشکر خلبان حسینی اظهار داشت: حیات انسان به عقل و حیات عقل نیز به علم است.

وی با بیان اینکه حیات علم به ایمان است، تاکید کرد: اگر می خواهیم علم و دانش ما در جامعه مفید باشد باید در مسیر الهی حرکت کنیم.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه ابلیس نیز دارای علم بوده اما از آن در مسیر درست استفاده نکرده است، گفت: مشکلات کنونی دنیا ناشی از استفاده نادرست از علم و دانش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: علم ابزاری برای رسیدن انسان به مقصد است که باید در مسیر درست خود حرکت کند.

آیت‌الله عبادی علم را جاده‌ای برای عبور انسان دانست و گفت: علم مثل برق، مرکب تند رویی است اما ممکن همراه با خیانت باشد.

وی با بیان اینکه انسان به دلیل داشتن شعور و عقل از دیگر حیوانات متمایز می شود، اظهار کرد: تمامی حیوانات، نباتات و جمادات در حد خودشان دارای شعور بوده که ممکن است ما آن را حس نکنیم.

آیت‌الله عبادی بیان کرد: خداوند به انسان استعدادی داده که می‌تواند همه حقایق عالم را درک کند و تمام هستی مانند تابلویی کف دستش باشد.

وی با اشاره به اینکه حیات استان از شعور حیوانی شروع شده اما هدفش خدا است و تا مرحله‌ای پیش می‌رود که مَثَل خدا شود بیان کرد: اگر انسان بخواهد از نقص به کمال می‌رود و به هدف برسد، باید منزل‌های مختلفی پشت سر بگذارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: نیروی هوایی در بین نیروهای نظامی این امتیاز را دارد که خط‌‌شکن است و در اوایل انقلاب با امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بیعت کرد و در این 40 سال هم پای بیعت خود ایستاده است.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها