شناخت‌نامه مازندران (8)؛

حجاب، کوبنده‌ترین سلاح علیه شیطان بزرگ

شهید «ذبیح‌الله عالی» خطاب به همسرش می‌گوید: انتظار دارم که همپای مادران و همسران شهدای دیگر همواره در صحنه انقلاب با پیروی از رهنمودهای حیات بخش امام عزیز مبارزه خویش علیه شیطان بزرگ و ایادی داخلی و خارجی‌اش با کوبنده‌ترین سلاح خویش یعنی حجاب ادامه دهی.
کد خبر: ۲۴۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ - 18July 2017
انقلاب نیاز به گذشت و اخلاص داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، کتاب «شناخت‌نامه دفاع مقدس مازندران» که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و انتشارات «سرو سرخ» وابسته به این اداره کل به چاپ رسیده، شامل سرگذشت 30 تن از سرداران و امیران استان است.

در مجموعه‌ای که به نام سردار شهید «ذبیح‌الله عالی» که به قلم «ابراهیم غفاری چراتی» به نگارش درآمده است، خطاب به همسرش آمده است: همسر مهربانم در این برهه از تاریخ اسلام، متحمل رنج‌های فراوانی شده‌ای، چه کنم مسئولیت است.

باید بهای خداپرستی را بپردازی. می‌دانم که در فقدانم غم‌های گران بر سرت می‌بارد اما بدان که این غم‌ها و غصه‌ها رحمت خداوندی است.

خدا را سپاس بسیار بگذار که لطف خویش را شامل حالت کرد و شوهرت را شایستگی بخشید تا به پابوس سالار شهیدان، امام حسین (ع) برود و تو را نیز لیاقت بخشید تا لباس عزای مظلومیت ملت شهیدپرور ایران را بر تن بپوشی گرچه تا آخر عمر چادر سیاه و  اشک‌های دردآلود در گونه‌هایت خواهد نشست.

اما همسرم بدان که در پیشگاه فاطمه زهرا (س) و دختر سیاه‌پوش و عزادارش حضرت زینب (س) روسفید خواهی بود.

نمی‌خواهم رسالتت را برایت بازگو کنم چرا که خود تاکنون خوب به وظایف خویش عمل کردی. انتظار دارم که هم‌پای مادران و همسران شهدای دیگر همواره در صحنه انقلاب با پیروی از رهنمودهای حیات‌بخش امام عزیز مبارزه خویش علیه شیطان بزرگ و ایادی داخلی و خارجی‌اش با کوبنده‌ترین سلاح خویش یعنی حجاب ادامه دهی. انقلاب نیاز به گذشت و اخلاص دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار