با حضور امیر حیدری؛

آیین تودیع فرماندهان مرکز آموزش درجه‌داری و پشتیبانی قرارگاه نزاجا برگزار شد

آیین تودیع سرهنگ «رسول بهدادفر» به عنوان فرمانده مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه (ع) و سرهنگ «ابوالفضل بیاری» به عنوان فرمانده پشتیبانی قرارگاه نزاجا با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ - 18July 2017
آیین تودیع فرماندهان مرکز آموزش درجه‌داری و پشتیبانی قرارگاه نزاجا برگزار شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پشتیبانی قرارگاه و فرمانده آموزشگاه نظامی نزاجا گفت: در نیروی زمینی برای انتصاب فرماندهان حساسیت بی نظیری وجود دارد و برای انتصاب فرمانده در شغل سازمانی، جلسات مختلفی با حضور نماینده عقیدتی سیاسی، حفاظت و بازرسی برگزار می‌شود تا مسئولیت هدایت فرماندهی به افراد شایسته‌ای واگذار شود.

وی با بیان این که بصیرت و ولایت مداری باید در نیروهای مسلح سرلوحه تمام برنامه‌ها باشد، گفت: امروز نیروی زمینی ارتش با انتصاب فرماندهان ولایتمدار و با بصیرت منویات فرماندهی معظم کل قوا را در این نیرو در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است در پایان این مراسم سرهنگ ستاد «رسول بهدادفر» به عنوان فرمانده مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه (ع) و سرهنگ ستاد «ابوالفضل بیاری» به عنوان فرمانده پشتیبانی قرارگاه نزاجا معرفی شدند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها