سردار مکاوی پور:

پيشكسوتان نيروهای مسلح شايسته بهترین خدمت هستند

رئيس كانون بازنشستگان ناجا با اشاره به اينكه پيشكسوتان عمر خود را يا در عرصه دفاع مقدس و يا در عرصه نظم و امنيت صرف كرده‌اند، گفت: پيشكسوتان و بازنشستگان نيروهای مسلح، شايسته بهترین خدمت هستند.
کد خبر: ۲۴۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ - 18July 2017
پيشكسوتان نيروهای مسلح شايسته بهترین خدمت هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار بازنشسته «مصطفی مكاوی پور» رئيس كانون بازنشستگان ناجا در مراسم افتتاح ساختمان كانون بازنشستگان ناجا در استان فارس، بيان كرد: بازنشستگان ناجا پس از 30 سال خدمت صادقانه و مجاهدانه بايد دارای مكانی در خور شأن و شخصيت داشته باشند.

وی ادامه داد: موضوع مكان كانون بازنشستگان يكی از دغدغه‌های اصلی ما بود كه با حمايت‌های بی‌دريغ سردار اشتری فرمانده ناجا و پيگيری‌های مستمر فرماندهان انتظامی استان‌ها، اقدامات بسيار خوب و مناسبی در اين راستا انجام شده است.

رئيس كانون بازنشستگان ناجا با اشاره به تشكيل شورای هماهنگی رؤسای كانون بازنشستگان نيروهای مسلح افزود: با تشكيل اين شورا همه اقدامات لازم با همفكری و وحدت نظر انجام می‌شود كه اين موضوع باعث تسريع در كارها خواهد شد.

سردار مكاوی پور خطاب به بازنشستگان و پيشكسوتان ناجا، گفت: بايد با تشكيل جلسات متعدد و ارائه نظرات و ديدگاه‌های خود نيروی انتظامی را در انجام مأموريت‌های گوناگون ياری دهيد.

وی با بيان اينكه نيروی انتظامی بزرگترين مسئوليت اجتماعی را در جامعه بر عهده دارد، افزود: مشاركت و تعامل بازنشستگان و پيشكسوتان كه سرمايه‌های اصلی نيروی انتظامی هستند، باعث پيشرفت و موفقيت در انجام مأموريت‌های محوله خواهد شد.

رئيس كانون بازنشستگان ناجا در پايان از تلاش‌های مجاهدانه و خستگی ناپذير سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان در راستای توجه به امور بازنشستگان ناجا و راه اندازی ساختمان كانون بازنشستگان استان تقدير و تشكر كرد.

در ابتدای اين مراسم نيز فرمانده انتظامی استان فارس طی سخنانی گفت: ساختمان جديد كانون بازنشستگان در خور شأن و منزلت پيشكسوتان ناجا پيش بينی و احداث شده است.

سردار «احمد علی گودرزی» ادامه داد: اين پروژه با زير بنای 510 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 8 ميليارد ريال واقع در جنب كلانتری 26 رحمت شيراز تكميل و به بهره برداری رسيده است.

وی با اشاره به اجرای اين پروژه و همچنين طرح مكنا در 200 مقر انتظامی استان،‌ افزود: با اين اقدامات ضمن تكريم ارباب رجوع، آستانه تحمل كاركنان انتظامی نيز افزايش يافته است.

سردار گودرزی در پايان گفت: نيروی انتظامی استان در همه مقاطع آماده استفاده از نظرات، تجربيات و پيشنهادات سازنده پيشكسوتان و بازنشستگان ناجا در انجام مأموريت‌ها می‌باشد.

در پايان اين مراسم به تعدادی از دست اندركاران ساخت و تكميل ساختمان كانون بازنشستگان ناجا در استان فارس، لوح تقدير و هدايايی به رسم يادبود اهداء شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها