مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل: فرماندار شهرستان نیر:

حرم شهدای گمنام نیر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از تکمیل حرم شهدای گمنام شهرستان نیر خبر داد و گفت: به زودی شاهد بهره‌برداری رسمی از این حرم خواهیم بود.
کد خبر: ۲۴۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ - 18July 2017

شهدای گمنام سرمایه های معنوی شهرستان هستندبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان نیر با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان نیر برگزار شد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از تکمیل حرم شهدای گمنام این شهرستان خبر داد و گفت: به زودی شاهد بهره‌برداری رسمی از این حرم خواهیم بود.

علی واحد با اشاره به شروع تدوین دایره‌المعارف دفاع مقدس استان اردبیل، خواستار همکاری همه‌جانبه مسئولین شهرستان نیر در جهت تبیین جامع نقش این شهرستان در دوران دفاع مقدس شد.

در ادامه این جلسه مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر ضمن قدردانی از مجموعه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در ساخت حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان، شهدای گمنام و حرم آنان را سرمایه‌های معنوی هر شهر عنوان کرد و افزود: شورای اداری این شهرستان آمادگی دارد جهت تدوین نقش شهرستان نیر در دفاع مقدس با اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای خبر/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار