رئیس سازمان امور ایثارگران نداجا:

نیروی دریایی ارتش حضور فعالی در آب‌های آزاد جهان دارد/ لزوم ایجاد دفتر جذب و گزینش نیروی دریایی در اردبیل

رئیس سازمان امور ایثارگران نیروی دریایی ارتش با اشاره به لزوم ایجاد دفتر جذب و گزینش نیروی دریایی ارتش در استان اردبیل گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز حضور فعالی در آب‌های آزاد جهان دارد و این مایه مباهات مردم کشورمان است.
کد خبر: ۲۴۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ - 18July 2017
نصب ماکت ناو شکن جماران و ایجاد دفتر جذب و گزینش نیروی دریایی ارتش در اردبیلبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، ناخدا دوم «داریوش عزت‌الهی» ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل که در سالن شهید باهنر استانداری اردبیل برگزار شد اظهار داشت: به دستور مقام معظم رهبری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز حضور فعالی در آب‌های آزاد جهان دارد و این مایه مباهات مردم کشورمان است.

وی گفت: نیروی دریایی ارتش امروز با توجه به منویات فرماندهی کل قوا اقدامات راهبردی خود را در تمامی زمینه‌ها پیگیری می‌کند و با حضور در آب‌های آزاد جهانی با دزدان دریایی در مدارهای 10 و 7 درجه در حال مبارزه است.

رئیس سازمان امور ایثارگران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رشادت‌های دریادلان نیروی دریایی ارتش در اوایل جنگ تحمیلی افزود: اولین عملیات نیروی دریایی ارتش باعث زمین‌گیر شدن دشمن بعثی شد و مقاومت 30 روزه در جریان آزادسازی خرمشهر از افتخارات بزرگ نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

عزت‌الهی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش در طول دفاع مقدس 671 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است که پنج شهید متعلق به استان اردبیل است.

وی بیان کرد: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، میدان و گنجینه عرفان در میادین اصلی 15 مرکز استان احداث شده است که این میدان بعد از مکان‌یابی در شهر اردبیل نیز احداث خواهد شد.

رئیس سازمان امور ایثارگران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به لزوم ایجاد دفتر جذب و گزینش نیروی دریایی ارتش در استان اردبیل گفت: امیدواریم با کمک مسؤولان این دفتر برای شناسایی و جذب جوانان بااستعداد در شهر اردبیل آغاز به کار کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار