فرماندار شهرستان بیله سوار:

اختصاص اعتبار جهت تکمیل یادمان شهدای گمنام بیله سوار در دستور کار است

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: سعی داریم اعتبار لازم را جهت تکمیل حرم‌های شهدای گمنام و تدوین نقش شهرستان بیله سوار در دفاع مقدس اختصاص دهیم.
کد خبر: ۲۴۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ - 18July 2017

عشایر غیور دشت مغان در پشتیبانی از جبهه های جنگ حماسه آفریدندبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بیله سوار استان اردبیل با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان برگزار شد.

در این جلسه که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان بیله سوار برگزار شد آرام حلیم فرماندار بیله سوار با اشاره به سخن شهید مطهری شهدا را شمع محفل بشریت خواند و اظهار داشت: شهدا و رزمندگان با ایثار جان خود استقلال،‌ امنیت، آزادی و زندگی در زیر سایه ولایت را به ما هدیه دادند و ما آرامش و امنیت خود را مرهون این عزیزان هستیم.

حلیم با اشاره به نقش برجسته عشایر غیور دشت مغان در پشتیبانی از جبهه‌های جنگ، میزبانی از شهدای گمنام را افتخاری برای مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: سعی داریم طبق خواسته‌ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اعتبار لازم را جهت تکمیل حرم‌های شهدای گمنام و تدوین نقش شهرستان بیله سوار در دفاع مقدس اختصاص دهیم.

علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز ضمن تقدیر از حُسن نظر فرماندار بیله سوار در خصوص تکمیل طرح‌های عمرانی و شروع پیگیری طرح‌های فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان بیله سوار گفت: عشایر غیور دشت مغان علاوه بر حضور حماسی در جبهه‌ها در پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس نیز حماسه آفریدند و دایره‌المعارف و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ظرفیت مناسبی است که بتوانیم این حضور و حماسه‌ها را تدوین و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار