جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

رسانه‌ها واقعیت‌های دفاع مقدس را به تصویر بکشند

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان دفاع مقدس را گنجینه‌ای از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، مظلومیت‌ها، محدودیت‌ها و ایستادگی‌ها دانست و گفت: رسانه‌های استان لرستان واقعیت‌های دفاع مقدس را به تصویر بکشند.
کد خبر: ۲۴۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ - 18July 2017
رسانه‌های استان لرستان واقعیت‌های دفاع مقدس را به تصویر بکشدبه گزارش دفاع پرس از لرستان، سردار حبیب‌الله توکلی ظهر امروز در ستاد هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان برگزار شد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و مجاهدات‌های فراوان لشکریان مخلص خدا، توانسته در منطقه تأثیرگذار باشد و در زمینه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند.

وی دفاع مقدس را گنجینه‌ای از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، مظلومیت‌ها، محدودیت‌ها و ایستادگی‌ها دانست و افزود: رزمندگان در عین عزت و اقتدار، پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

جانشین فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: با وجود اینکه 37 سال از دوران دفاع مقدس می‌گذرد اما ملت شریف ایران همچنان دفاع مقدس را گرامی می‌دارند و خرسندیم که امروز اثرات آن دوران را در کشورهای دیگر مشاهده می‌کنیم.

توکلی بیان کرد: امام خمینی (ره) این الگو را برای ملت‌های آزاده تحت ستم ترسیم کردند و اگر می‌خواهیم در مقابل مستکبران بایستیم و دشمن بر ما مسلط نشود راهی جز ایستادگی و مجاهدت نیست.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تجلیل از ایثارگری رزمندگان، شهدا و اقشار مختلف ایران اسلامی که در دفاع مقدس حضور داشتند دانست و گفت: دفاع مقدس به دشمنان فهماند که با سلاح و تجهیزات در برابر اراده پولادین مردمی که به ائمه اطهار (ع) متوسل می‌شوند نمی‌توانند با هیچ سلاحی به پیروزی برسند.

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: امسال دفاع مقدس با آغاز ماه محرم مصادف شده است که با این تقارن پیوندی بین کربلای حسینی با کربلای خمینی ایجاد شده است که باید نهایت بهره‌برداری از این دو تقارن را داشته باشیم.

توکلی افزود: از آنجا که دفاع مقدس با حضور اقشار جامعه به پیروزی رسید برای تفسیر و تصویر کشیدن آن نیز همه اقشار باید متولی این امر باشند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه باید همه واقعیت‌های دفاع مقدس را به تصویر بکشد، عنوان کرد: همه دفاع مقدس پیروزی نبوده است شکست هم داشته است از این رو بیان شکست‌ها و تلخی‌ها از زیبایی‌ها دفاع مقدس است که باید به تصویر کشیده شود.

توکلی بیان کرد:  امروز همه بر این باوریم که دشمن دست از دشمنی با ایران اسلامی برنمی‌دارد و این دشمنی سال‌ها بین جبهه حق و باطل ادامه خواهد داشت اما ایران اسلامی توانست تسلیحات و تجهیزات را تأمین کند و امروز نیز در حوزه صنایع دفاعی نیازی به کشورهای بیرون از مرزها ندارد.

وی گفت: استان لرستان با توجه به جمعیتی که دارد به‌عنوان استان‌های رده دوم از دفاع مقدس پشتیبانی کرد به طوری که این استان و چند استان دیگر آسیب‌های زیادی دیدند؛ نیروهای استان لرستان در چندین عملیات شرکت داشت از این رو باید نقش لرستان در دفاع مقدس کامل و به‌خوبی به تصویر کشیده شود.

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان تصریح کرد: دفاع مقدس فقط مختص به نیروهای مسلح نیست و نیروهای مسلح به‌تنهایی نمی‌تواند رشادت‌ها و دلاوری‌ها رزمندگان را به تصویر بکشاند از این رو برای بهره‌مندی بیشتر از دفاع مقدس حضور همه آحاد جامعه در زمینه دفاع مقدس لازم است تا برنامه‌های دفاع مقدس با شور و نشاط برگزار شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار