جانشین فرمانده سپاه اردبیل:

غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی مرتبط با بسیج نیازمند مشارکت مسئولان است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: داشتن محتوا و غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی و مرتبط با بسیج نیازمند مشارکت مسئولان مربوطه است که باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۲۴۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ - 18July 2017
اجرای برنامه‌های بسیج در مدارس اردبیل توسعه یابدبه گزارش دفاع پرس از اردبیل،‌ سردار «فرهنگ مستعد حصاری» بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های بسیج برای دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ بسیجی در بین آنان موضوعی است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی افزود: داشتن محتوا و غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی و مرتبط با بسیج نیازمند مشارکت مسئولان مربوطه است که باید در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم و فعالیت‌های انقلابی و فرهنگی در بین دانش‌آموزان را نه تنها در مدارس بلکه خارج از مدارس نیز ترویج دهیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتظار ما از همه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی این است که برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش‌آموزان تلاش کنند تا بتوانیم از این طریق نیز به تمامی اهداف خود برسیم و شاهد پرورش دانش‌آموزان انقلابی و فرهنگی در سطح استان باشیم.

مستعد حصاری بیان کرد: اردوهای طرح یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی که همه ساله در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود بسیار موفق بوده و انتظار ما از مسئولان مربوطه این است که با ارتقای مسئولیت‌پذیری و خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه در بین دانش‌آموزان بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: جامعه دانش‌آموزی باید از یک حرکت تربیتی و فرهنگی جامع و مدون در مدارس و تشکل‌های فرهنگی و بسیج برخوردار باشند و باید زمینه فعالیت‌های انقلابی و فرهنگی را در مدارس و خارج از مدرسه در بین دانش‌آموزان فراهم کنیم و مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: طرح هجرت نیز به عنوان یکی از طرح‌های جهادی با جدیت و اهتمام ویژه اجرا می‌شود و خوشبختانه دستاوردهای بسیار خوبی را به دنبال داشته است که یکی از این موارد ترویج فرهنگ خودباوری و اعتماد در بین مردم و حس همدلی و همکاری با اقشار محروم جامعه است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار