مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

خانواده‌های معظم شهدا افتخار ایران اسلامی هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در دیدار با مادر شهید رسول سلیمی گفت: خانواده‌های معظم شهدا افتخار ایران اسلامی هستند و تکریم و قدردانی از آنان وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۲۴۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ - 19July 2017
خانواده های معظم شهدا افتخار ایران اسلامی هستندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار عزت‌الله جعفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به همراه جمعی از معاونین خود از مادر شهید رسول سلیمی خطیبی عیادت کرد و از نزدیک در جریان درمان وی قرار گرفت.

سردار جعفری در این دیدار اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا افتخار ایران اسلامی هستند و تکریم و قدردانی از آنان وظیفه همگانی است.

وی افزود: جوانان عزیز ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل توطئه‌ها و جنایت‌های دشمنان انقلاب و نظام با همه توان ایستادند و با نثار جان عزیز خود آن دوران طلایی را رقم زدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: آمریکای جنایتکار دشمن اصلی ایران اسلامی است و این شیطان بزرگ همیشه در حال توطئه علیه انقلاب اسلامی است و می‌خواهد این نظام مقدس را از بین ببرد در حالی که باید بداند این انقلاب صاحب دارد و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار