در پیام مشترکی صورت گرفت؛

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان از مردم برای حضور در تشییع شهدای گمنام

نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان در پیام مشترکی از مردم استان کرمان خواستند به مناسبت بازگشت مفتخرانه شهدای هشت سال دفاع مقدس به استان کرمان در تشییع این شهدای گرانقدر حضوری حماسی داشته باشند.
کد خبر: ۲۴۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ - 19July 2017
پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت بازگشت 24 پرستوی خونین بالبه گزارش دفاع پرس از کرمان، به مناسبت بازگشت 24 پرستوی خونین‌بال دوران دفاع مقدس، نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان پیام مشترکی صادر کردند:

در این پیام آمده است: خون شهید چون قطره‌های زلال باران بر کویر خشک دل‌ها حیات می‌بخشد و شهید که همان ستاره درخشان آسمان مردانگی و عزت است، از بلندای کهکشان آزادگی، روشنی‌بخش جان‌ها و اندیشه‌هایی می‌شود که چارچوب‌های پوشالی این دنیای فانی را درک نمی‌کنند و عرصه‌ای فراتر را برای پرگشودن و پرواز می‌طلبند.

قهرمانان جاودان این مرز و بوم سال‌ها پیش از دل سنگرهای خاکی به آسمان آبی رسیدند و از پس شب‌های تیره و مناجات‌های خالصانه خود به روشنای سعادت و لقای پروردگار راه یافتند تا این باور را باور سازند که سادگی‌ها زیباترین نقش از آدمی بر کره خاکی است که می‌تواند پرواز سبک‌بالانه اندیشه و روح را فراهم آورد.

شهدا که روزگاری از تمامی تعلقات این دنیای مادی دل بریدند، گاه در گمنامی، تن هایشان سال‌های سال با خاک الفت گرفت و گاه پدرها و مادرهایشان در حسرت یک نگاه دوباره فرزند خود در این دنیا به وصال وی در سرای آخرت رفتند چه اشک‌ها، ماتم‌ها و دلتنگی‌ها که زمان از این دوری‌ها در یاد ندارد.

اکنون در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) دیار کریمان بار دیگر شاهد بازگشت مفتخرانه شهدایی خواهد بود که با الگو گرفتن از سیره اباعبدالله الحسین (ع) و با توجه به منویات رهبری عزیز چون حضرت امام (ره)، با خون خود خط سرخ شهادت را تداوم بخشیدند و بی‌شک مردمان این دیار که اکنون هم بر سرافرازی‌های یادگارانی از دوران دفاع مقدس چون حاج قاسم سلیمانی مفتخرند و به دلاورمردی‌های شهیدانی چون باهنر، مغفوری، یوسف‌الهی، شفیعی و زنگی‌آبادی و می‌بالند به زیبایی از این میهمانان آزاده استقبال خواهند کرد.

در این مجال ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت بازگشت مفتخرانه شهدای هشت سال دفاع مقدس استان کرمان، از عموم مردم این استان دعوت می‌شود که در تشییع این شهدای گرانقدر حضوری حماسی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها