صبح امروز؛

پیکر شهید گمنام 23 ساله در پادگان آموزشی حفاظت سپاه به خاک سپرده شد

پیکر شهید گمنام 23 ساله دوران دفاع مقدس صبح امروز (چهارشنبه) در پادگان آموزشی شهید پازوکی فرماندهی حفاظت سپاه تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ - 19July 2017
پیکر شهید گمنام 23 ساله در پادگان آموزشی حفاظت سپاه تدفین شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، پیکر شهید گمنام 23 ساله که در عملیات خیبر به شهادت رسیده است، صبح امروز (چهارشنبه 28 تیر) با حضور جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، مردم، آیت الله قرهی رئیس حوزه علمیه امام مهدی (عج) و سردار موسوی فرمانده حفاظت هواپیمایی در پادگان آموزشی شهید پازوکی فرماندهی حفاظت سپاه تشییع و به خاک سپرده شد.
 
در این مراسم آیت الله قرهی درباره مقام شهدا اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زمینه ساز ظهور هستند؛ زیرا این نظام، نظام مهدوی است. در واقع می‌توان گفت که موسس این نظام حضرت حجت (عج) هستند.
 
وی ادامه داد: هیچ احدی نمی‌تواند با این نظام بجنگد؛ زیرا عظمت روحی شهدا باعث شده این نظام در برابر  فتنه‌های بزرگ که هر کدام از آنها می‌توانست کشوری به وسعت شوروی سابق را از هم بپاشد، محفوظ و مصون بماند.
 
آیت الله قرهی خاطرنشان کرد: بنابراین دلیل اینکه این انقلاب محفوظ مانده به واسطه برکت خون شهدا به ویژه شهدای خوش نام به ظاهر گمنام است.
 
وی تصریح کرد: وقتی وصیت‌نامه همه شهدای دفاع مقدس را نگاه می‌کنیم حتی شهدای مدافع حرم، یک نکته مشترک در همه آن‌ها وجود دارد و آن اطاعت از ولی فقیه زمان است چرا که همین اطاعت عامل اتحاد و پیروزی است.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها