دریادار فدوی:

اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهداست

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا و همه دشمنان انقلاب اسلامی هر حرکتی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند موجب قدرتمندتر شدن ایران اسلامی و ذلیل‌تر شدن آنان شده است و این به برکت خون شهداست.
کد خبر: ۲۴۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ - 19July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه  سه‌ شنبه‌ شب در مراسم تشییع پیکر مطهر 8 شهید گمنام در جزیره قشم گفت: در باب مقام و عظمت شهید، روایات زیادی وجود دارد و آیات بسیاری در خصوص جایگاه و منزلت شهید نازل شده است.

وی افزود: برای اینکه مقام شهید برای ما مشخص‌تر شود، احادیث و روایات در مورد شهدا را بخوانیم، از همان لحظه که نیت رزمنده برقرار است و قصد می‌کند در راه خدا بجنگد از همان لحظه عنایات خداوند برای او برقرار می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت الهی و اسلام هستند، عنوان کرد: در شرف 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و پیشرفت ایران اسلامی در این سال‌ها قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست.

دریادار فدوی تصریح کرد: آمریکا و همه دشمنان انقلاب اسلامی هر حرکتی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند موجب قدرتمندتر شدن ایران اسلامی و ذلیل‌تر شدن آنها شده و این به برکت خون شهداست، بنابراین ما باید به‌عنوان بازماندگان شهدا، وظایف خود را به‌درستی انجام دهیم.

وی ادامه داد: حدود 40 سال مقابل قدرت‌های مختلف ازجمله آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان گستاخش ایستادگی کرده‌ایم که حاصل تلاش و ایستادگی غیورمردان ایران اسلامی است و این ایستادگی ادامه دارد و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه قدرتی که خداوند به انقلاب اسلامی داده است قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست، گفت: در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و یمن دشمن با شکست روبه‌رو شد، چراکه این کشورها در کنار کشور قدرتمندی همچون ایران قرار دارند و همان الگویی را پیروی می‌کنند که انقلاب اسلامی از آن پیروی می‌کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه ما در اقیانوسی قرار داریم که نباید از بزرگی آن غافل شویم، اظهار کرد: سخت‌ترین عرصه عرصه‌ای است که پای جان در میان باشد با وجود این افراد جان برکف، ایران اسلامی سرافراز بوده و هست به مراتب ملتی که شهادت در راه خدا را افتخار می‌داند پیروز است.

وی یادآور شد: وعده خدا حق است و تخلفی در حق بودن خداوند نیست و تخلفی در وعده خداوند وجود ندارد، مواظب تکالیفی که بر عهده ما نهاده شده است، باشیم و تکالیف را به درستی انجام دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با بیان اینکه حدود 40 سال است که این جریان، پیروز عرصه‌ها بوده است، افزود: 200 هزار از بهترین بندگان خدا در جنگ شهید شده‌اند و دائم به‌عنوان پیام‌رسانان این حرکت، در حال حرکت هستند.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها