دیدار استاندار زنجان با خانواده شهید «حمید مرادلو»

استاندار زنجان با خانواده شهید تازه تفحص و شناسایی شده «حمید مرادلو» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۴۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 19July 2017

دیدار استاندار زنجان با خانواده شهید« حمید مرادلو»به گزارش دفاع پرس از زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، «اسدالله درویش امیری» در دیدار با خانواده شهید «حمید مرادلو»، با اشاره به اینکه این شهید والامقام بعد از 35 سال دوری از وطن به شهر و دیار خود بازخواهدگشت، اظهار داشت: شهید مرادلو در سنین جوانی به صورت داوطلبانه به میدان دفاع از انقلاب و اسلام شتافت و در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع) و بعد از 35 سال به وطن خود بازگشته است.

وی با بیان اینکه تلاش ستاد جستجوی مفقودین و نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تفحص و یافتن پیکر مطهر این شهید جای تقدیر دارد، تصریح کرد: همه شهدا نزد پرودگار، عزیز و بزرگ هستند زیرا برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به میدان نبرد حق علیه باطل رفته و جان خود را تقدیم کرده‌اند.

استاندار زنجان، سن جوانی را بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای طی نمودن مسیر زندگی برشمرد و تاکید کرد: این شهید در سن جوانی در حالی که 17 سال بیشتر نداشت، مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را برگزید؛ در حالی که در این سن انسان برای پیمودن مسیر زندگی دچار تردید می‌شود.

استاندار زنجان در ادامه دیدارهای خود به منزل جانباز 70 درصد «التفاتعلی بوشاسب» رفت و با خانواده وی نیز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار