اعلام روز خشم در فلسطین در حمایت از مسجدالاقصی

فلسطینیان قرار است امروز در اعتراض به نصب گیت‌های امنیتی در ورودی‌های مسجد الاقصی و تدابیر امنیتی دشمن صهیونیستی از روز جمعه گذشته، مقابل درهای این مسجد تحصن کنند.
کد خبر: ۲۴۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ - 19July 2017
اعلام روز خشم در فلسطین در حمایت از مسجدالاقصی
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، انجمن‌های مردمی،‌ جوانان،‌ گروه‌ها و جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین با صدور فراخوان‌هایی خواستار برپایی تظاهرات روز خشم در سراسر فلسطین به منظور اعلام حمایت از قدس و مسجدالاقصی و ادامه تحصن مقابل درهای این مسجد شدند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، انجمن‌ها و نهادهای فلسطینی از طریق بلندگوهای مساجد قدس تمامی فلسطینیان را به خیزش در حمایت از مسجد الاقصی فراخواندند. این تظاهرات قرار است، امروز چهارشنبه در تمام شهرهای فلسطین برگزار شود.

این در حالی است که صدها نفر از ساکنان قدس صبح امروز به منظور اقامه نماز صبح راهی مسجدالاقصی شدند؛ اما نظامیان صهیونیست به آنان اجازه ورود به مسجد را ندادند.

نمازگزاران فلسطینی نماز صبح را در نزدیک‌ترین نقطه به مسجدالاقصی که تا آنجا توانسته بودند پیشروی کنند، اقامه کردند.

در همین راستا، گروه‌ها و جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین با صدور فراخوان‌هایی خواستار برپایی تظاهرات‌ خشم در سرتاسر کرانه باختری راس ساعت 6 و نیم عصر امروز چهارشنبه شده‌اند.

جنبش فتح در رام‌الله نیز عموم ملت فلسطین را به شرکت در تظاهرات روز خشم در حمایت از مسجد الاقصی دعوت کرده است. این تظاهرات رأس ساعت 12 ظهر امروز در میدان شهید یاسر عرفات برگزار خواهد شد.

گروه‌های فلسطینی در دیگر شهرهای کرانه باختری نیز خواستار مشارکت فلسطینیان در تظاهرات روز خشم در حمایت از مسجدالاقصی و محکومیت تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه آن شدند.

انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار