مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان خواستار شد؛

راه‌اندازی اتاق اندیشه‌ورزان فرهنگ و هنر حوزه دفاع مقدس در خوزستان

سردار «محمد علی‌پور» طی نشستی با اساتید فرهنگ و هنر استان خوزستان گفت: امید است که با همکاری شما فرهیختگان بتوانیم، اتاق اندیشه‌ورزان فرهنگ و هنر حوزه دفاع مقدس استان خوزستان را راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۲۴۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ - 19July 2017
از مستندساز دفاع مقدس در خوزستان تجلیل شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، صبح امروز (چهارشنبه) در نشست اساتید فرهنگ و هنر استان که در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان برگزارشد، اظهار داشت: زبان هنر، بهترین وسیله ارتباط و انتقال است و ما مفتخریم که در این مکان، میزبان جمعی از اساتید این عرصه هستیم.

وی افزود: امید است که با همکاری شما فرهیختگان بتوانیم، اتاق اندیشه‌ورزان فرهنگ و هنر حوزه دفاع مقدس خوزستان را راه‌اندازی کنیم که خروجی آن، ارائه برنامه‌هایی مطلوب برای کل جامعه باشد.

در ادامه این مراسم، سردار علی‌پور ضمن اهدا لوح سپاس به «ایوب مروانی‌پور» مستندساز جوان و ممتاز خوزستانی از وی به‌خاطر کسب رتبه در جشنواره فرهنگی هنری تولیدات مراکز حفظ آثار دفاع مقدس کشور (فانوس) تجلیل به‌عمل آورد.

مروانی‌پور چندی پیش در جشنواره «فانوس» با اثر مستند «فرزند جاوید هویزه» شرکت کرد و توانست لوح و جایزه‌ سوم بخش مستند را از آن خود کند.

وی در این مستند، به شرح حال و شخصیت «شهید حامد جرفی» اولین شهید دولت در دفاع مقدس پرداخته بود.

در ادامه این جلسه همچنین، «بهزاد کهزاد» مدیریت هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، گزارشی از حضور خود در جشنواره «فانوس» را ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که در جشنواره‌های بعدی، از همه ظرفیت هنرمندان استان بهره‌وری شود و آثار این عزیزان به جشنواره مذکور ارسال و جوایز بیشتری نصیب هنرمندان ارزشی پایتخت دفاع مقدس شود.

در پایان این جلسه نیز اساتید حاضر نقطه نظرات خود را مطرح و به تصویب اولیه رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار