با برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی؛

رشته تخصصی ایثار و شهادت راه‌اندازی می‌شود/ ارائه 2 واحد درسی دفاع مقدس در حوزه علمیه

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس از برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی در اسفند ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ - 19July 2017
برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی در سال جاری/ راه اندازی رشته تخصصی ایثار و شهادت/ ارائه 2 واحد درسی دفاع مقدس در حوزه علمیه
حجت‌الاسلام و المسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در گفت‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به راه اندازی رشته تخصصی ایثار و شهادت در سطوح مختلف حوزه های علمیه اظهار داشت: راه اندازی رشته تخصصی ایثار و شهادت با هماهنگی حوزه علمیه انجام شده است که بدین ترتیب بحث جهاد، ایثار و شهادت جزو دروس محوری قرار گرفته و برای تمامی سطوح حوزه این بحث دنبال می‌شود.
 
وی افزود: در این خصوص از طریق ائمه جماعات و نمایندگان ولی فقیه در استان ها که تقریبا حوزه‌های علمیه را اداره می‌کنند ارتباط برقرار شده است تا بسترسازی های لازم انجام گیرد.
 
حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: به طور کلی نیز 2 واحد درسی با عنوان دفاع مقدس در سطح حوزه های علمیه با همکاری و هماهنگی شورای مدیریت حوزه ها ارائه شده است.
 
وی با اشاره به توافقات صورت گرفته در ستاد کل نیروهای مسلح و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: براساس این توافقات امسال سپاه پاسداران مامور برگزاری کنگره های شهدا است که کنگره شهدای استانی تاکنون برگزار شده است و ان شاالله در اسفند ماه سال جاری مصادف با شهادت شهید محلاتی «روز روحانیت» کنگره ملی شهدای روحانی نیز برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار