سردار جزایری:

کسی حق ندارد برای مردم و دولت‌های قانونی عراق و سوریه تصمیم بگیرد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه کسی حق ندارد برای مردم و دولت‌های قانونی عراق و سوریه تصمیم بگیرد، رفتارهای آمریکا در این کشورها را نمونه کامل فریبکاری دانست.
کد خبر: ۲۴۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ - 19July 2017
کسی حق ندارد برای مردم و دولت‌های قانونی عراق و سوریه تصمیم بگیرد
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشور اظهار داشت: رفتار آمریکا در عراق و سوریه، نمونه کامل تناقضات و فریبکاری آشکار است چرا که از یک طرف از تروریست‌ها حمایت می‌کند و از طرف دیگر ائتلاف‌های ضد تروریسم راه‌اندازی می‌کند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: هرگونه توافق با دولت فریبکار آمریکا غیر قابل قبول است و نباید در زمین بازی‌های دوگانه کاخ سفید در جهت منافع نامشروع آمریکایی‌ها گام نهاد.
 
این مقام مسئول در نیروهای مسلح افزود: عراق و سوریه از روزهای سخت و پرتلاطم گذر کرده‌اند و کشورهایی که توانسته‌اند بدون حمایت دیگران از گردنه‌های سخت عبور کنند، من بعد هم خواهند توانست از استقلال و تمامیت ارضی خود دفاع نمایند.
 
سردار جزایری با تاکید بر اینکه هیچکس حق ندارد به جای مردم و دولت‌های قانونی این کشورها تصمیم‌گیری کند، خاطرنشان کرد: کشورهای متحد ضد تروریسم آمریکایی، باید بیش از پیش با یکدیگر نزدیک باشند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار