فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

دولت وقتی موفق است که مدیران انقلابی انتخاب کند/ زمان تعارف و رودربایستی گذشته است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به دولتمردان توصیه می‌کنم اگر می‌خواهند موفق شوند وزرا، معاونان، استانداران، فرمانداران، بخشداران و مدیرانی انتخاب کنند که انقلابی بمانند و انقلابی فکر و عمل کنند.
کد خبر: ۲۴۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ - 19July 2017
اگر دولت می‌خواهد موفق باشد مدیرانی انقلابی انتخاب کند/ زمان تعارف و رودربایستی گذشته استبه گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: باید تکالیف و مسئولیت سنگینی که به دوش داریم را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به ظرفیت های استان کرمان و بهره برداری منطقه‌ای و هوشمندانه از این ظرفیت‌های خدادادی افزود: اولین ظرفیت این استان حضور مردم متعهد، متدین، انقلابی و ولایی است که این را می توان از پایبندی آنها به مقام معظم رهبری و ارزش های انقلابی پی برد چرا که مردم این استان همواره در کنار امام و رهبری بوده اند.

سردار ابوحمزه وجود چهره‌های بسیار اثرگذار در استان را ظرفیت دیگر این منطقه برشمرد و گفت: خانواده های شهیدان، آزادگان، رزمندگان، جانبازان، پیشکسوتان دفاع مقدس تبلور و تجلی این مجموعه هستند و در کنار هفت هزار شهید فردی همچون سردار سلیمانی پرورش یافته این خطه است.

وی با اشاره به اینکه این افراد و ظرفیت ها خار چشم دشمنان اسلام و استکبار هستند، گفت: ظرفیت سوم استان کرمان نخبگان، فرزانگان و فرهیختگان در عرصه های گوناگون هستند؛ شخصیت‌های گرانقدری که نه تنها در استان بلکه در سطح کشور تجلی پیدا کرده‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ظرفیت‌های بسیار عظیمی در زمینه کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات در دل استان کرمان وجود دارد.

وی از مدیران و شخصیت‌هایی که در طول 38 سال انقلاب به صورت چهره‌های انقلابی و ارزشی در عرصه‌های گوناگون پرورش یافته‌اند به عنوان ظرفیت دیگر استان کرمان یاد و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که «همه مسئولان از راس تا ذیل نوکر مردم‌اند» و بر این اساس در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ شانی برای مسئولان به جز نوکری مردم نیست و شان مسئولان در جایگاه مسئولیت نوکری و خدمت است.

سردار ابوحمزه گفت: اولین و مهم‌ترین نکته برای اینکه همه ما تحت امر رهبری حرکت کنیم این است که باید انقلابی بمانیم و انقلابی فکر و عمل کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه زمان مماشات، تعارف و رودربایستی نیست، یادآور شد: اکنون زمان ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از ارزش‌های متعالی نظام است.

وی ادامه داد: به دولتمردان توصیه می‌کنم اگر می‌خواهند موفق شوند وزرا، معاونان، استانداران، فرمانداران، بخشداران و مدیرانی انتخاب کنند که انقلابی بمانند و انقلابی فکر و عمل کنند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه دولت در صورت توجه به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق خواهد بود، افزود: در صورتی که دولت دوازدهم به این موارد توجه نکند موفق نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هر فرد در هر جایگاهی باید وظایف خود را به خوبی بشناسد و به آن عمل کند، گفت: مقام معظم رهبری 6 شاخص برای مدیریت جهادی و ایجاد تعالی در حیطه مسئولیت‌هایی که یک مدیر باید داشته باشد مشخص کرده‌اند که شامل کار، تلاش، محاسبه با خدا، علم، تدبیر و داریت می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: اگر فردی نسبت به امام جامعه پیشتازی کرده یا عقب بماند یا به تلکیف و وظیفه‌اش در برابر رهبری عمل نکند دچار گمراهی و ضلالت خواهد شد.

سردار ابوحمزه گفت: افراد باید اوامر مقام معظم رهبری را اجرا کنند و اگر گوش به فرمان دهند عزتمند، مقتدر و محبوب می‌شوند در غیر این صورت بدانند از گردونه انقلاب طرد و خارج خواهند شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار