مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل خبر داد؛

تدوین نقش برجسته شهرستان گرمی در دفاع مقدس

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: نقش شهرستان گرمی در دفاع مقدس برجسته و انکارناپذیر است و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل این نقش را تدوین می‌نماید.
کد خبر: ۲۴۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ - 19July 2017

تدوین نقش برجسته شهرستان گرمی در دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، جلسه هیت امنای شهدای گمنام شهرستان گرمی قبل از ظهر امروز چهارشنبه 28 تیرماه با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه که در محل سالن جلسات فرمانداری گرمی برگزار شد، ابراهیم امانی فرماندار گرمی با تاکید بر اینکه کار برای شهدا از توفیقات الهی است اظهار داشت: اداره امورات حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان از وظایف هیئت امنای شهدای گمنام می‌باشد و بایستی با برگزاری منظم جلسات بتوانیم گام‌های عملی را در این رابطه محکم برداریم.

در ادامه مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن سخنان کوتاهی شهرستان گرمی را مهد دلاورمردان بزرگی چون شهید «مرحمت بالازاده» دانست و از تدوین نقش جامع شهرستان گرمی در دفاع مقدس با همکاری و مساعدت مسئولین این شهرستان خبر داد.

علی واحد ضمن در خواست تخصیص اعتبار مناسب برای ساخت و تکمیل حرم شهدای گمام انگوت و قلعه برزند، از تدوین نقش این شهرستان به صورت مستقل و نیز دایره‌المعارف دفاع مقدس استان و مرکز فرهنگی دفاع مقدس به عنوان اولویت‌های فرهنگی این شهرستان یاد کرد و خواستار مشارکت جدی مسئولین محلی در این زمینه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار