جانشین فرمانده سپاه استان لرستان:

مأموریت سپاه حفظ نظام و تقویت ارزش‌هاست/ دشمن از برخورد سخت و خشن سپاه می‌ترسد

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: سپاه پاسداران همواره مظهر مقاومت و اقتدار نظام بوده و برحسب وظیفه مسئولیت حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و در این راستا تا پای جان ایستاده است.
کد خبر: ۲۴۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ - 19July 2017
مأموریت سپاه حفظ نظام و تقویت ارزش‌هاست/ دشمن از برخورد سخت و خشن سپاه می‌ترسدبه گزارش دفاع پرس از لرستان، سردار حبیب‌الله توکلی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج پلدختر اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 38 سال شکل‌گیری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند امام راحل شناخته می‌شود.

وی افزود: سپاه پاسداران در اجرای فرامین مقام معظم رهبری از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره مظهر مقاومت و اقتدار نظام بوده و برحسب وظیفه مسئولیت حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و در این راستا تا پای جان ایستاده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان این‌که مأموریت سپاه حفظ نظام و تقویت ارزش‌هاست، عنوان کرد: سپاه پاسداران تاکنون کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است و همیشه با اقتدار کامل در حفظ کشور و ارزش‌ها پای‌ در رکاب بوده و از انجام‌ وظیفه خود کوتاهی نکرده و سینه سپر کرده و خشم دشمن نیز از همین است.

وی بیان کرد: امروزه سخنانی که برخی برای خدشه‌دار کردن سپاه مطرح می‌شود مورد قبول نیست زیرا تضعیف هر کدام از ارکان نظام به‌ویژه سپاه تضعیف کل نظام است. دشمن با هدف تضعیف جمهوری اسلامی، سپاه را تضعیف و به آن حمله می‌کند زیرا از برخورد سخت و خشن سپاه می‌ترسد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تصریح کرد: امام راحل فرمودند «من از سپاه راضی هستم و هیچ‌وقت نظرم برنمی‌گردد که اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و این مسئله امروز نیز ثابت‌ شده است.

در ادامه این مراسم از زحمات سرهنگ «علی ناصری» فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج پلدختر تقدیر و سرگرد «محمد محمودوند» به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج پلدختر معرفی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار