همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) صورت می‌گیرد؛

برگزاری یادواره «صادقیون» با محوریت 610 شهید شهرستان مشگین‌شهر

فرمانده سپاه مشگین‌شهر از برگزاری یادواره صادقیون با محوریت 610 شهید شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و گفت: این یادواره روز پنج‌شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در محل پل معلق برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ - 19July 2017
برگزاری یادواره صادقیون با محوریت 610 شهید شهرستان مشگین‌شهربه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سرهنگ «محمد پورمند» عصر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) یادواره صادقیون با محوریت 610 شهید شهرستان مشگین‌شهر در محل پل معلق برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با حضور و سخنرانی‌ آیت‌الله سید حسن عاملی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و سایر مسئولان ارشد استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون اجرای گروه سرود نسیم ولایت، اهدای پنج کمک هزینه مشهد مقدس و تجلیل از خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر از برگزاری یادواره روستای انار و یادواره سردار شهید میرمحمود بنی‌هاشم در روزها و هفته‌های آتی خبر داد و گفت: از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه انتظار داریم که مشارکت همه‌جانبه‌ای در اجرای برنامه‌ها داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

‌پورمند با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور شمال غرب کشور بیان کرد: پنجم مرداد ماه مرحله نخست کاروان راهیان نور شمال غرب کشور با اعزام برادران برگزار و در 24 مرداد ماه نیز راهیان نور ویژه خواهران برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در این جلسه اظهار کرد: این فرهنگ تنها به قشر خاصی تعلق ندارد و تمام مردم و مسئولان در حفظ و پشتیبانی از این فرهنگ و ارزش سهیم بوده و هستند که این امر سبب شده است که ایران هرگز مورد تهدید قرار نگیرد.

میرعلی رحیمی‌زاد با اشاره به هشتم مردادماه سالروز رحلت آیت‌الله مشکینی که به عنوان روز شهرستان نامگذاری شده است، افزود: آیت‌الله مشکینی یکی از علمای برجسته شهرستان و کشور است که زنده نگه داشتن یاد وی بر همگان لازم است اما نامگذاری روز شهرستان در این این ایام مناسب عمل نشده است و باید در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بازنگری شود.

وی تصریح کرد: پنجم مرداد ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان مشگین‌شهر است که انتخاب روز شهرستان به این روز توصیه می‌شود لذا باید در جلسات مرتبط در این راستا رایزنی شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها