یک کبوتر خونین‌بال در بیت الزهرا (س) کرمان آرام گرفت

پیكر مطهر یک شهید گمنام پس از برگزاری مراسم تشییع، در بیت الزهرا (س) کرمان به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۴۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ - 20July 2017
یک کبوتر خونین بال در بیت الزهرا(س) کرمان آرام گرفت
به گزارش دفاع پرس از کرمان، پیکر مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین و مردم، از مقابل حسینیه «ثارالله» کرمان به سمت بیت الزهرا (س) تشییع شد.

پس از این این مراسم نورانی که با حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم، همراه با مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) برگزار شد، پیکر این شهید 22 ساله که متعلق به عملیات «والفجر یک» می‌باشد، در بیت الزهرا(س) کرمان به خاک سپرده شد.
 
در این مراسم، حجت الاسلام عسکری مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه در جایگاه دینی فقهی ما شهدا جایگاه ممتازی دارند، افزود: شهدا در اسلام و قران و برای حفظ انقلاب اسلامی شهید شدند و خداوند می‌فرمایند که دستاورد خون شهدا از بین نخواهد رفت و این پیامی است به مستکبران که اگر بخواهید به انقلاب آسیب برسانید، مطمن باشند این آرزو را به گور خواهید برد.

وی اظهار داشت: شهدا مجموعه‌ای از ارزش‌های اسلامی و در حقیقت مهاجران فی‌سبیل‌الله هستند که همه معیارهای ارزشی و انقلابی در آن‌ها جمع است.

حجت‌الاسلام عسکری تصریح کرد: شهدا بهترین مصادیق دشمن شناسی هستند و امروز ولایت‌مداری یک ارزش و جلوه دیگر آن، التزام عملی و قلبی است و شهدا ولایتمدار قلبی عملی و زبانی هستند.

این مدرس حوزه علمیه، با بیان اینکه ما امروز در حسینیه شهید زنده سردار سلیمانی حضور داریم، اضافه کرد: سردار سلیمانی پرچم ولایتمداری اطلاعت از رهبری و سربازی رهبری را در منطقه بر دوش دارد و دشمنان از این اقتدار به خشم آمده اند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار