عزیرالله حمیدنژاد:

کاسه‌ساز یکی از برجسته‌ترین تهیه‌کنندگان سینمای بدنه بود

کارگردان هور در آتش گفت: حبیب‌الله کاسه‌ساز یکی از برجسته‌ترین تهیه‌کنندگان سینمای بدنه بود که فیلم‌های پرفروشی را تولید کرد.
کد خبر: ۲۴۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ - 20July 2017
کاسه‌ساز یکی از برجسته‌ترین تهیه گنندگان سینمای بدنه بود
«عزیزالله حمیدنژاد» کارگردان فیلم به یادماندنی «هور در آتش» در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس درباره همکاری خود با زنده یاد «حبیب‌الله کاسه‌ساز» اظهار داشت: مرحوم کاسه‌ساز در «هور در آتش» تدارکات نظامی را تامین می‌کردند. این پروژه در زمان خودش کار سنگینی بود. ایشان هم با تمام توان و درایتی که داشتند امکانات مناسبی را برای پروژه فرهم کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط سختی که وجود داشت، توانستیم از این امکانات استفاده کنیم و مضاف بر این، ایشان بازیگر توانایی بودند و در یکی از سکانس‌ها به نحو احسن نقش خود را که فرمانده سنگر مخابرات بود، ایفا کردند و اثری ماندنی از خودشان به یادگار گذاشتند. ایشان در فیلم «ستارگان خاک» افتخار دادند و نقشی را بازی کردند. همچنین در فیلم «قله دنیا» نیز حضور داشته و مدیر تولید بودند.

کارگردان هور درآتش درباره شخصیت فرهنگی زنده یاد کاسه‌ساز توضیح داد: کاسه‌ساز یکی از برجسته‌ترین تهیه‌کنندگان سینمای بدنه بود. کما اینکه فیلم پر فروش اخراجی‌ها را تولید کردند. ایشان علاوه بر ژانر سینمای جنگ در ژانر سینمای هنری نیز فیلمهای موفق «ریسمان‌باز» و «پرنده‌باز کوچک» را تولید کردند. کاسه ساز یکی از تهیه‌کنندگان پرکار و با درایت سینمای ایران بود که متاسفانه سینمای ایران وی را از دست داد و من این ضایعه را به جامعه سینمایی کشور تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار