مهلت ارسال فیلم مستند به هشتمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» تمدید شد

پس از درخواست جمعی از مستندسازان که در تدارک آخرین مراحل تولید آثار مستند خود هستند، مهلت ارسال فیلم به دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» تا روز ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۳ تمدید شد.
کد خبر: ۲۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶ - 10August 2014

مهلت ارسال فیلم مستند به هشتمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، هشتمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و طی روزهای ۹ تا ۱۶ آذرماه ۱۳۹۳، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

بخشهای مختلف هشتمین دوره جشنواره بینالمللی سینماحقیقت که با هدف استانداردسازی و برپایی یک جشنواره حرفهای طراحی شده، به این شرح است: مسابقه ملی، مسابقه بینالملل، جایزه شهید آوینی، تصویر عاشورا، بخشهای جنبی ملی و بینالمللی، بازار بینالمللی فیلم مستند، کارگاههای تخصصی آموزشی

در بخش مسابقه ملی و بینالملل این جشنواره، فیلمهای منتخب در سه بخش مستندهای کوتاه (کمتر از ۳۰ دقیقه)، مستندهای نیمهبلند (۳۰ تا ۶۰ دقیقه) و مستندهای بلند (بالای ۶۰ دقیقه) به رقابت میپردازند. با این توضیح که فیلمهای بخش «مسابقه ملی» باید تولید فروردین ۱۳۹۲ به بعد بوده و در قطع DV، DVC، HD، Full HD تولید شده باشند. فیلمهای بخش مسابقه بینالملل هم تولید ژانویه ۲۰۱۳ به بعد هستند.

عموم تهیهکنندگان و مستندسازان میبایست فرم شرکت در هشتمین دوره جشنواره بینالمللی سینماحقیقت را روی سایت جشنواره به نشانی www.defc.ir و www.cinematajrobi.ir تکمیل نموده، از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیهکننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم و CD عکسها برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند و یا نسبت به تکمیل فرم چاپی و ارائه فیلم خود اقدام کنند. آخرین مهلت شرکت در جشنواره سینماحقیقت نیز روز ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۳ است که این تاریخ تمدید نخواهد شد.

دبیرخانه جشنواره بینالمللی سینماحقیقت واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه اول است. مستندسازان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره ۸۸۵۲۸۳۱۴ و روابط عمومی جشنواره از طریق شماره ۸۸۵۱۱۲۸۹ تماس حاصل کنند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار