رییس قوه قضاییه:

تجمل گرایی انسان را به غفلت می کشاند

رییس قوه قضاییه گفت: تجمل‌گرایی انسان را به‌طرف غفلت سوق می‌دهد ولی ائمه اطهار به‌عنوان مفسران قرآن، این کتاب آسمانی را برای ما تفسیر می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ - 20July 2017
به گزارش دفاع پرس از مازندران، شانزدهمین مراسم بزرگداشت آیت‌الله صالحی مازندرانی پیش از ظهر امروز با حضور رئیس قوه قضائیه در مصلی نماز جمعه قائمشهر برگزار شد.
آیت الله آملی لاریجانی در این مراسم با بیان اینکه امامت در میان شیعیان رهبری دنیوی نیست و به پشتوانه ولایت واقعی و حقیقی است، اظهار داشت: امام در مکتب حق منصبی است که براساس قرب الهی برای بشر می‌آید و یک پشتوانه عظیم مادی و معنوی و حقوقی محسوب می‌شود.
وی گفت: جایی که حب النا اهل البیت به سایر بخش ها نیز بازگردد‌ حب اهل بیت اخلاص در عبادت و فکر در مودت و خداوند نیز پدید می آید، انسان اگر محبت اهل بیت قلب او را در اختیار گرفت تبع اهل بیت می شود.
آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان اینکه باید خود را در محضر امام حاضر بدانیم، گفت:  امام معصوم در تمام عوالم حاضر است. غیبت را درست کرده و حجاب را کنار بزنیم، محبت اهل بیت کیمیا است.
لاریجانی ادامه داد: ما در جهانی زندگی می‌کنیم که به سمت غفلت و دنیوی شدن پیش می‌رود، کثرت تولیدات، مصنوعات و دعوت به تجمل همه جا را فرا گرفته است.
وی تصریح کرد: تجمل‌گرایی انسان را به‌طرف غفلت سوق می‌دهد ولی ائمه اطهار به‌عنوان مفسران قرآن، این کتاب آسمانی را برای ما تفسیر می‌کنند.
رئیس قوه قضائیه بیان کرد: بیان قرآن این است که دنیای زنده، دنیای آخرت است و امروز این پیام در غرب و با فرهنگی که کثرت ها را دامن می‌زند شنیده می‌شود و باید به دنبال ائمه اطهار باشیم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار