همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) صورت گرفت؛

تشییع و خاکسپاری سه شهید دفاع مقدس در استان کرمان

صبح امروز (پنج‌شنبه) مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید «اسماعیل هنری» در سیرجان، شهید «محمدعلی محمدصادقی» در رفسنجان و شهید «عباس اسدی پور» در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ - 20July 2017
مراسم تشیع و تدفین سه شهید شناسایی شده در شهرستان های سیرجان، رفسنجان و کرمان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید «اسماعیل هنری» صبح امروز (پنج‌شنبه) مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، با حضور حماسی مردم شهید‌پرور شهرستان «سیرجان» ازحسینیه امام خمینی (ره) به سمت مسجد جامع شهر سیرجان برگزار شد و سپس پیکر مطهر این شهید والامقام به گلزار شهدا منتقل و در جایگاه ابدیش آرام گرفت.

همچنین صبح امروز، با حضور پرشکوه مردم شهید پرور و مسئولین شهرستان «رفسنجان» پیکر پاک و مطهر شهید «محمد علی محمد صادقی» از حسینیه «ثارالله» تا میدان ابراهیم بر روی دستان مردم ولایت مدار این شهرستان تشییع و در گلزار شهدای روستای «هرمزآباد» (زادگاه شهید) به خاک سپرده شد.

بنا بر این گزارش، پیکر پاک و مطهر شهید «عباس اسدی پور» نیز به همراه یک شهید گمنام از حسینیه «ثارالله» کرمان به سمت بیت الزهرا (س) با حضور مسئولین و مردم قدر شناس کرمان تشیع و پیکر پاک شهید گمنام این مکان تدفین و سپس پیکر شهید «عباس اسدی پور» به سمت گلزار شهدای کرمان تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده شد.

خاطرنشان می‌شود، عصر روز گذشته (چهارشنبه) مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عباس اسدی پور در اولین یادواره دو تن از شهدای گمنام شهر گلباف برگزار شد. 

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار